کارگران نمونه دانشگاه کاشان تقدیر شدند

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹ کد : ۱۱۱۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۵۵

در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه از کارگران نمونه سال 98 دانشگاه کاشان تجلیل شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با تبریک روز جهانی کارگر افتخارات دانشگاه را مرهون تلاش ها و زحمات مجموعه کارکنان به خصوص کارگران دانشگاه دانست و گفت: این نیروهای خدوم و زحمت کش در همه ایام سال و حتی در زمان تعطیلات دانشگاه دست از سعی و تلاش خود بر نمی دارند و همچنان یارو یاور دانشگاه هستند.

دکتر عباس زراعت  اظهار داشت: جامعه دانشگاهی به مثابه یک خانواده است و  همه به نوبه خود در پیشبرد اهداف دانشگاه موثر هستند و نقش دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان هم در این نشست  کارگران را مجاهدان واقعی در عرصه کار و تلاش عنوان کرد و گفت: این افراد مجاهد در سخت ترین شرایط  دست از تلاش و کوشش خود بر نمی دارند و همیشه در صحنه حاضر هستند.

حجت الاسلام خسروی خاطر نشان کرد: در جوامع پیشرفته و توسعه یافته و همچنین جوامع در حال توسعه  عمده رسالت پیشرفت و تعالی بر دوش کارگران است.

وی اظهار امیدواری کرد: تا با همکاری مجموعه دانشگاه بتوان بخشی از دغدغه های کارگران زحمت کش را مرتفع ساخت.

در پایان از زحمات کارگران نمونه دانشگاه تجلیل شد.

کارگران نمونه سال 98 دانشگاه

 احمد زاهدی  (فضای سبز )، رضا حیدری (فضای سبز)، حسین شبانزاده(فضای سبز )، مرتضی حسنی(تأسیسات)، حسین ملایی  (تأسیسات )، ابوالفضل رزاقی( خدمات )، امیرحسین طحان (خدمات دانشگاه)، امیرحسین غلامی( خدمات دانشگاه)، معصومه ثابتی( خدمات )، داوود سعیدی پور (سلف سرویس)

کلید واژه ها: کارگر روزجهانی کارگر دانشگاه کاشان کارگران نمونه


( ۶ )

نظر شما :