تقدیر از دانشجویان فعال دانشگاه کاشان در جهاد ملی مقابله با کرونا

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰ کد : ۱۱۱۰۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۹۲

رئیس دانشگاه کاشان از تلاش مجاهدانه دو دانشجوی این دانشگاه و ایثار و خودگذشتگی آنان برای ارایه خدمات صادقانه به هم نوعان  تقدیر کرد.

در ایام کرونایی که ملت ایران با همدلی در کنار یکدیگر هستند، برخی از دانشجویان دانشگاه کاشان نیز علی‌رغم تعطیلی واحدهای دانشگاهی همدوش بقیه اقشار مردم در مبارزه با کرونا فعالیت کردند.

فاطمه نماینده از دانشجویان رشته مدیریت  دانشگاه کاشان همدلی و اتحاد را رمز غلبه بر کرونا دانست و گفت: با توجه به شرایط بحرانی کشور در روند رو به رشد شیوع بیماری کرونا،  در اوایل  فروردین و نیاز مبرم کادر بهداشت و درمان و بیماران کرونایی به کمک و همیاری مردم ،از آنجا که نتوانستم به عنوان پرستار در بیمارستان حضور داشته باشم تصمیم گرفتم به هر طریق ممکن به یاری این افراد بشتابم و در مؤسسه خیریه ولی عصر مشغول به خدمت رسانی شدم.

وی با اشاره به اینکه در این مؤسسه روزانه حدود 400 بطری آب هویچ برای کادر بهداشت ودرمان و بیماران کرونایی تولید می کردیم، افزود: این کار ما در مقابل خدمات رسانی نیروهای خط مقدم پرستاران و کادر بهداشت و درمان، بسیار  ناچیز بود و امید است که با این اندک خدمت توانسته باشم گوشه ای از زحمات این قشر زحمت کش را ادا کرده باشم و موجب رضای خداوند قرار گرفته باشد.

زینب نیکوکار هم یکی دیگر از دانشجویان رشته قرآن و حدیث دانشگاه کاشان هدف از خدمت رسانی در این ایام کرونایی را کمک به همنوعان خود عنوان کرد و گفت: در این بحران از زمان که جامعه نیازمند است دانشجو باید به هر نحو ممکن که می تواند در جامعه تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه  با همدلی و اتحاد می توان در برابر بزرگترین مشکلات فائق آمد و این ویروس را هم شکست داد اظهار کرد: از آنجا که ما نمی توانستیم در خط مقدم این مبارزه باشیم سعی کردیم که در پشت این سنگر به مبارزه با این ویروس بپردازیم .

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان دانشجویان جهادی مبارزه با کرونا


( ۲ )

نظر شما :