اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد مدیریت بحران دانشگاه کاشان

۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۴ کد : ۱۱۰۷۱ اخبار دانشگاه اطلاعیه ها اخبار و اطلاعیه های کووید۱۹
تعداد بازدید:۲۴۴۵

معاونان، رؤسای محترم دانشکده ها، مدیران و مسئولان محترم دانشگاه

        با سلام و احترام؛

       در راستای ابلاغیه ستاد ملی مدیریت (مورخ ۵ فروردین ۱۳۹۹)؛ ابلاغیه ریاست محترم دانشگاه در خصوص ضرورت تداوم خدمت رسانی دانشگاه کاشان و با نظر به  مصوبه مورخ 99/1/10  هیأت رئیسه دانشگاه ؛ نحوه فعالیت اداری و حضور همکاران از تاریخ 99/1/16 تا اطلاع ثانوی به شرح زیر خواهد بود:

۱. ساعت کاری دانشگاه به صورت فیزیکی/حضوری  از 8:30 صبح تا 13:00خواهد بود و فعالیت در خارج وقت اداری به شکل دورکاری انجام می شود.

2. به منظور حفظ آرامش و سلامت همکاران و نیز ضرورت تداوم خدمت رسانی، حضور همکاران به صورت حداقلی خواهد بود به گونه ای که دست کم یک سوم افراد هر حوزه در دانشگاه حضور داشته باشند و همه امور اداری انجام پذیرد.سایر همکاران موظف هستند نسبت به انجام فعالیتها به صورت دور کاری اقدام نمایند.

3. نظارت و حضور مستمر  رؤسای دانشکده ها، پژوهشکده ها، مدیران اجرایی و رؤسای ادارات در بازه زمانی بر روند امور و تداوم خدمت رسانی الزامی می باشد.

4. مسئولین هر حوزه(معاونین و روسای دانشکده ها و مدیران) ملزم به ارائه فهرست اسامی حاضرین قبل از شروع هفته کاری به معاونت اداری و مالی می باشند. ملاک حضور و غیاب همکاران،گزارش مزبور خواهد بود.

۵..معاون محترم اداری و مالی موظف است زمینه فعالیت همکارانی که نیازی به حضور فیزیکی آنها نیست در سایر واحدهای داخل یا خارج دانشگاه را فراهم نماید.

۶.کلیه اشخاصی که در دانشگاه حضور می یابند (اعم از همکار وغیرهمکار) ملزم به رعایت موازین بهداشت شخصی بوده و باید مدرک سلامت خود را در اختیار داشته باشند.

7- لازم است همکارانی که دوره تعطیلات خود و یا یکی از نزدیکان آنان به ویروس کرونا مبتلا شده اند مراتب را جهت اقدام مناسب به اطلاع مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی برسانند.

در پایان لازم به ذکر است که در صورت تغییرات احتمالی در تصمیمات متخذه توسط  ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مراتب به اطلاع همکاران خواهد رسید.

                                                                               

                                                                             کمیته هماهنگی ستاد مدیریت بحران دانشگاه کاشان


( ۱۱ )

نظر شما :