یگانه بایرامی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان جایزه ملی ایثار را کسب کرد

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۰۹۸۳ اخبار دانشگاه جوایز
تعداد بازدید:۲۵۷۷

مدیر دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان گفت: یگانه بایرامی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی معماری و هنر دانشگاه کاشان در چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزیده شد.

مهندس جعفر محبوبی افزود: این دانشجوی ممتاز شاهد و ایثارگر که از دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه کاشان است  علاوه بر موفقیت تحصیلی و با معدل 19/30 از دانشجویان فعال کارآفرین نیز می باشد که گام‌های مثبتی را در کشت زعفران برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: مقاله این دانشجوی موفق با عنوان "الگوی مهندسی و تناسبات ریاضی تزئینات آجری دوره قاجار(نمونه‌های تطبیقی: مسجد- مدرسه آقابزرگ و امام خمینی(سلطانی))" و دیگر مقالات علمی وی، علاوه بر چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار، در دیگر کنفرانس‌های علمی و بین‌المللی نیز حایز آثار برتر شناخته شده است.  

وی اظهار داشت: در چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار، مدارک و مستندات 5 نفر از دانشجویان دوره دکترا به جشنواره ارسال گردید که فقط خانم یگانه بایرامی موفق به جایزه ملی کشوری ایثار گردید.

مدیر دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان، با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری در روز سه شنبه ششم اسفند ماه در سالن همایش شیخ صدوق تهران با حضور مسئولان عالی‌ رتبه کشور معرفی خواهند شد.

این دانشجو از مساعدت و راهنمایی مؤثر پدر ایثارگر و مادر فداکار خود و اساتید بزرگوار در دانشکده معماری و هنر بویژه آقایان دکتر احمد دانایی نیا و جواد دیواندری و آقای محبوبی مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان قدردانی کرد.

کلید واژه ها: چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار جایزه ملی ایثار دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان


( ۵ )

نظر شما :