مدال‌آوران ورزشی دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۱۴ تیر ۱۳۸۹ | ۱۸:۵۷ کد : ۱۰۹۰ اخبار دانشگاه ورزشی
تعداد بازدید:۱۹۵۸

15نفر از مدال‌آوران ورزشی دانشگاه کاشان در دانشگاه کاشان تجلیل شدند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان گفت: این ورزشکاران مدال‌آور که پنج نفر آنها دختر و بقیه پسر هستند در سال تحصیلی 89-88 موفق به کسب قهرمانی و نشان طلا و کسب سهمیه حضور در المپیاد رشته‌های مختلف ورزشی شدند.

سعید حلاج‌باشی، رشته ورزشی بدمینتون دختران و پسران را از موفق‌ترین تیم‌های ورزشی این دانشگاه ذکر کرد و افزود: این رشته ورزشی در سال گذشته در دو بخش تیمی و انفرادی به مقام نخست نایل شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم کشتی و تیراندازی این دانشگاه هم با تلاش ورزشکاران موفق به کسب سهمیه المپیاد شد اظهار داشت: قهرمانان مسابقات المپیاد بدون کنکور در مقاطع بالاتر دانشگاهی پذیرفته می‌شوند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان با اشاره به برگزاری مسابقات المپیاد هر دو سال یکبار افزود: امسال این دوره از مسابقات از چهارم تا 13تیرماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

به گفته وی، مسابقات دختران در سمنان و پسران در مازندران برگزار می‌شود که از این دانشگاه 27نفر (17 دانشجوی دختر و 10 دانشجوی پسر) موفق به حضور در این المپیاد شدند.

حلاج‌باشی خاطرنشان کرد: در این المپیاد پسران در رشته‌های بدمینتون، کشتی آزاد، تکواندو و دختران در رشته‌های بدمینتون، تکواندو، تیراندازی و دو میدانی به رقابت می‌پردازند.

رئیس دانشگاه کاشان هم در این نشست با قدردانی از تلاش ورزشکاران مدال‌‌آور گفت: کسب مقام قهرمانی دانشجویان افراد از افتخارات دانشگاه کاشان است.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، افزود: این دانشگاه در صدد است تا برای رشد و تعالی ورزشی فضا و بستر مناسبی را در این دانشگاه برای دانشجویان ورزشکار فراهم کند.

وی، از مدیر تربیت بدنی خواست تا بر اساس مصوبه و دستورالعمل از ورزشکارانی که در طول سال مقام کسب کرده‌اند تجلیل شود.

 

 

 

 

 


نظر شما :