کسب رتبه برتر دانشگاه کاشان با ثبت ۱۰۲۴ پارسا و پیشنهاده در سامانه ایرانداک

۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۵ کد : ۱۰۸۶۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۹۸
کسب رتبه برتر دانشگاه کاشان با ثبت ۱۰۲۴ پارسا و پیشنهاده در سامانه ایرانداک

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: دانشگاه کاشان از دانشگاههای برگزیده سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۸ در ثبت و همانندجویی پایان نامه‌ها، رساله‌ها، و پیشنهاده‌ها انتخاب شد.

دکتر مجید منعم زاده افزود: دانشگاه کاشان با ثبت یک هزار و 24 پایان‌نامه و رساله (پارسا) و پیشنهاده (پروپوزال) در سال تحصیلی 98-97 در (منطقه آمایش 6) رتبه دوم و سوم را کسب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این دانشگاه با 619 پایان‌نامه و رساله رتبه سوم و با 585 پیشنهاده رتبه دوم را دربین دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت عتف کسب کرده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان  با اشاره به اینکه این سامانه به منظور پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی ایجاد شده است، افزود: برپایه قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی مصوب مجلس شورای اسلامی، همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، و مؤسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری  باید تمام متن  پیشنهاده‌ها (پروپوزال ها)، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود را که بدون طبقه‌بندی هستند در سامانه‌های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) ثبت، تایید و آن‌ها را همانندجویی کنند.

این سامانه در نشانی tik.irandoc.ac.ir در دسترس همگان است.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان علوم و فناوری اطلاعات ایران ثبت پایان نامه و پروپزال


( ۱ )

نظر شما :