شهردار کاشان: نیازمند همکاری دانشگاه کاشان در کاهش هزینه و خدمات بهتر به شهروندان هستیم

۰۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۷ کد : ۱۰۸۴۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۷۷
مساله یابی و بهره گیری از تکنولوژی نوین در راستای کاهش هزینه ها را از دانشگاه کاشان خواستاریم

شهردار کاشان همکاری هر چه بیشتر دانشگاه کاشان را با مدیریت شهری خواستار شد و گفت: دانشگاه کاشان از دانشگاه‌های موفق و دارای پتانسیل‌های بالقوه  است که می تواند در مدیریت شهری تاثیر بسزایی داشته باشد.

دکتر سعید ابریشمی راد در نشست شورای دانشگاه کاشان، مساله یابی را از مهمترین درخواست های شهرداری عنوان کرد و افزود: به جد نیازمند حضور دانشگاه در کنار مدیریت شهری هستیم و کسانی که از بیرون به مساله نگاه می کنند بهتر می توانند مساله ها را دریابند و برای آن راهکارهایی ارائه دهند.

شهردار کاشان چگونگی بهره گیری از تکنولوژی های نوین را از دیگر موارد نیاز همکاری دانشگاه وشهرداری  ذکر کرد و افزود:  این همکاری در حوزه مدیریت شهری و فعالیت‌های اجرایی می تواند  ضامن توسعه کیفی کارها و  کاهش هزینه باشد.

وی با اشاره به اینکه در بهره گیری از تکنولوژی موفق نبوده ایم، خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا  با استفاده از تکنولوژی بسیاری از هزینه ها را کاهش می دهند.

دکتر ابریشمی راد با اشاره به اینکه دانشگاه کاشان در حوزه‌های مختلف، اعضای هیات علمی و کارشناسان و متخصصان برجسته ای دارد، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری نیازمند همکاری و حل مسایل و معضلات شهری در حوزه های مدیریت منابع ، آسفالت، حمل و نقل،  فضای سبز و غیره می باشد.

شهردار کاشان بیان کرد: وقتی شهرکاشان، دانشگاهی با این سطح علمی دارد باید رفتارهای اجتماعی و عمومی شهر نیز بالنده تر و فرهیخته تر شود.

در این نشست معاونان و مدیران دانشگاه نیز نقطه نظرات خود را درخصوص تعامل هرچه بیشتر دانشگاه با مدیرت شهری عنوان کردند.

کلید واژه ها: شهرداری ارتباط دانشگاه با جامعه مدیریت شهری دانشگاه کاشان


نظر شما :