انتشار شماره ۱۳ مجله علمی، ترویجی «کاشان شناسی» دانشگاه کاشان

۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۰۷۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۵۰

دوره جدید شماره سیزدهم (پیاپی بیست و یکم) مجله علمی، ترویجی «کاشان‌شناسی» مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان منتشر شد.

مدیر مسئول این مجله علمی گفت: در این شماره، شش مقاله علمی از اعضای هیات علمی، نویسندگان و محققانِ دانشگاه کاشان و سایر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور به چاپ رسیده است.

دکتر امیرحسین مدنی افزود: «صحت سنجی گزارش‌های کتاب کلمات انجمن با اسناد آرشیوی در باب تاریخ کاشان در عصر قاجار»: سید محمود سادات بیدگلی، «ارزیابی تغییر ساختار فضایی محدوده شهری محتشم کاشان»: پریچهر شفیعی و حمیدرضا جیحانی، «آئین نخل‌برداری زیارتگاه های کوه سفید وَش بر پایه اسطوره غیبت دختر»: محمد مشهدی نوش‌آبادی، «جام مدام کامو» (گذری بر زندگی، احوال و اندیشه‌های عرفانی عبدالسلام کامویی): امیرحسین مدنی، «نقد روشی کتاب مصباح الهدایه و مفتاح الکفایه اثر عزالدین محمود کاشانی»: رضا روحانی و سعیده بیرجندی، «مکتب حکمی عرفانی کاشان»: محمدرضا مهدی زاده و نمایه‌های چهارگانه بیست شماره از مقالات مجله کاشان شناسی، از عناوین مقالات چاپ شده در این شماره است.

مجله «کاشان‌شناسی» به عنوان تنها مجله تخصصی «مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی» با هدف انتشار مقالات مربوط به تاریخ، فرهنگ، ادبیات، هنر، معماری و مشاهیر حوزه کاشان فعالیت می کند.

این مجله به صاحب امتیازی دانشگاه کاشان و هیأت تحریریه‌ای متشکل از اساتید دانشکده‌های «ادبیات و زبانهای خارجی» و «معماری و هنر» دانشگاه کاشان و تعدادی از دیگر اساتید کاشان پژوه در سال1383 آغاز به کار کرد و اولین شماره آن در بهار سال 1384  منتشر شده است. این مجله، از شماره 14 همچون سایر مجلات علمی- پژوهشی معتبر با رتبه «علمی» منتشر خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای اطلاع بیشتر از مقالات مندرج در این مجله به آدرس: http://sh-kashan.kashanu.ac.ir/ مراجعه کنند.

کلید واژه ها: مجله علمی، ترویجی کاشان شناسی دانشگاه کاشان


نظر شما :