سی‌ام مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام با تأخیر، در هفدهمین سمینار علمی شیمی تجزیه ایران

۳۰ خرداد ۱۳۸۹ | ۱۰:۵۵ کد : ۱۰۷۰ اخبار دانشگاه اخبار همایش ها و سمینارها
تعداد بازدید:۱۵۸۲

دانشیار گروه شیمی دانشگاه کاشان، از برگزاری هفدهمین سمینار علمی شیمی تجزیه ایران در این دانشگاه خبرداد.

 

دکتر محسن بهپور افزود: این همایش علمی با همکاری انجمن شیمی ایران از 21 تا 23 شهریور ماه سال جاری از سوی گروه شیمی تجزیه دانشکده شیمی این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

وی، هدف از برگزاری این همایش را، آگاهی از آخرین پیشرفت‌های علمی و مبادله اطلاعات در زمینه‌های مختلف شیمی تجزیه، ارتباط هرچه بیشتر و نزدیک تر بین مراکز دانشگاهی، صنعتی و پژوهشی کشور، ایجاد بستر مناسب برای ارتباط و تبادل نظر بین صاحب نظران و پژوهشگران شیمی تجزیه ذکر کرد.

 

به گفته وی، در حاشیه برگزاری این همایش علمی، تسهیلات لازم برای مشارکت صنایع مختلف به منظور ارائه دستاوردهای پژوهشی و کاربردی خود در زمینه‌های مرتبط با شیمی تجزیه فراهم می‌شود.

 

دبیر علمی برگزاری این همایش، آخرین مهلت ثبت نام با تأخیر برای شرکت در این سمینار را 30مرداد ماه سال جاری ذکر کرد و افزود: استادان دانشگاه‌ها، پژوهشگران، مدیران، متخصصان صنایع، دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد می‌توانند با ثبت نام اینترنتی در این سمینار علمی شرکت کنند.

 

بهپور، با اشاره به اینکه آخرین مهلت پذیرش مقالات در این سمینار تا 10 خرداد ماه ادامه داشت گفت: این مقالات تا 20 تیرماه سال جاری داوری می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :