عضو بنیاد حامیان وزارت علوم: خیرین آینده جوانان کشور را رقم می‌زنند

۲۰ آذر ۱۳۹۸ | ۲۱:۲۴ کد : ۱۰۶۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۳۸
عضو بنیاد حامیان وزارت علوم: خیرین آینده جوانان کشور را رقم می‌زنند

عضو بنیاد حامیان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:  خیرین آینده جوانان کشور را رقم می‌زنند.

مهندس علی سعیدی  در نشست بنیاد حامیان آموزش عالی و دانشگاه کاشان با بیان اینکه جامعه نیازمند مشارکت همه مردم برای پاسخ به نیازهای آینده سازان کشور است، افزود: حمایت و مشارکت نیکوکاران و افراد خیر می تواند آینده جوانان کشور را تضمین کند.

وی به توسعه فضاهای آموزشی دانشگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجوی امروز ما فضای آموزشی کلاس و خوابگاه دارد ولی متاسفانه کار، امید و آینده ندارد که باید برای آنها برنامه‌ریزی مناسبی در دانشگاه ها صورت گیرد.

مؤسس بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان ایجاد صندوق کارآفرینی در دانشگاه ها را لازم دانست و افزود: باید کمک کرد تا بتوان دانشجویان روی پای خود بیاستند و بتوانند هزینه تحصیل و آینده خود را تامین کنند و بتوانند فردای خود را بسازند.

مهندس سعیدی  کارآفرین خیر دانشگاه ساز با تاکید بر اینکه جوانان امروز نیازمند حمایت و پشتیبانی همه ما هستند و همه ما در قبال آنها مسئول هستیم، از مسئولان و افراد نیکوکار خواست تا  جوانان را بیشتر حمایت کنند و  آنها را مورد توجه قرار دهند.

کلید واژه ها: خیرین دانشگاه کاشان خیرین آموزش عالی بنیاد نخبگان سعیدی


( ۲ )

نظر شما :

محمدی ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۲۲:۴۱
اعمال خیر دنیا را می سازند و پشتوانه ی اخرت می شوند، در اصل ساختن دنیا پشتوانه ی اخرت است که بهترین آن حرکت در مسیر جامعه ای تواناست که مسیر آینده ی جوانان و کشور را رقم بزند