پیام قدردانی معاون اداری، مالی وزارت علوم از حضور دانشگاه کاشان در سومین نمایشگاه مدیریت سبز

۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۱ کد : ۱۰۴۲۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۵۸

معاون اداری، مالی و مدیریت منایع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از حضور دانشگاه کاشان در سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری مدیریت سبز قدردانی کرد.

سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

در این نمایشگاه دانشگاه کاشان آخرین دستاوردهای علمی خود را  در حوزه مدیریت سبز از جمله بهینه‌سازی مصرف انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت آب، پساب و پسماند و توسعه فضای سبز همساز با اقلیم ارائه کرد.

سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز در راستای حفظ منابع و حفظ محیط‌زیست و بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری از بیستم تا بیست و سوم  مهرماه در سازمان برنامه و بودجه با حضور۳۶ دانشگاه، ۱۰ پارک علم و فناوری و سه پژوهشگاه برگزار شد.

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: نمایشگاه مدیریت سبز مدیریت سبز نمایشگاه دستاوردهای اجرایی در حوزه مدیریت سبز دانشگاه کاشان وزارت علوم معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم


نظر شما :