پیام تبریک رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز جهانی نابینایان

۲۳ مهر (۱۵ اکتبر) روز جهانی نابینایان (عصای سفید)
۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵ کد : ۱۰۴۰۲ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۳۰

به نام خدا

23 مهر (15 اکتبر) روز جهانی نابینایان (عصای سفید) را به جامعه نابینایان کشور به ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان و به طور خاص سرکار خانم دکتر نرگس نیکخواه (استادیار گروه جامعه‌شناسی و رئیس جامعه نابینایان کاشان) و دانشجویان نابینا و کم‌بینای دانشگاه کاشان (خانم‌ها: فاطمه احمدی، فاطمه شمسی‌منش، نرگس عسگری و آقایان: روح‌الله رضایی، مجتبی اکبری، امیرحسین شیرقربانی، احمدرضا بخشی، عرفان آقا داوودی و علی ملایی) تبریک عرض می‌نمایم.

امروزه به پشتوانه پیشرفت‌های فناوری و نیز نگاه عمیق‌تر جامعه و نیز با تلاش و خوداثباتی نابینایان و کم بینایان و پیگیری‌ها و برنامه‌های مؤثر سازمان‌های مردم نهاد بین‌المللی، نابینایان به عنوان بخشی مهم از جامعه در تحولات و پیشرفت‌های جوامع، نقش‌آفرین هستند.

البته این نقش مؤثر، از مسئولیت جامعه در قبال ایشان نمی‌کاهد و باید نیازهای زندگی ایشان را مورد توجه قرارداد و زمینه‌های زیست راحت ایشان را مهیا ساخت.

با تبریک مجدد، سلامت و سعادتمندی همه نابینایان و کم‌بینایان به ویژه اساتید و دانشجویان نابینا دانشگاه کاشان را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

بسیار خوشوقتم پیام تبریک خیّر بزرگوار و ارجمند جناب آقای مهندس علی سعیدی را به جامعه ارجمند نابینایان خاصّه نابینایان منطقه کاشان ابلاغ نموده و هدیه حدود ده میلیارد ریالی وی را به جامعه نابینایان کاشان تقدیم نمایم.

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه

کلید واژه ها: روز جهانی عصای سفید عصای سفید روز نابینایان دانشگاه کاشان پیام تبریک


( ۱ )

نظر شما :