پیام قدردانی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دستمریزاد مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۵ کد : ۱۰۳۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۶۵
پیام قدردانی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دستمریزاد مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان در بیانیه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری سرشبکه اصلی نفوذ در ایران اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی در پی  شکست فتنه جدید ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، از حماسه آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج الله) در این عرصه  قدردانی کرد. 

وی افزوده است: این حماسه بزرگ نشان داد عظمت ملت بزرگ ایران جاودانه است و آرمانهای بلندش فراتر از توان دشمنان برای دستیابی به  اهداف شیطانی است.

حجت الاسلام روحانی در این بیانیه خاطر نشان کرده است: امروز به برکت توجه ویژه امام زمان(عج) و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی ،امن‌ترین کشور جهان است که این مهم میسر نبوده و نیست مگر با جان‌فشانی و ایثار سربازانی که با ایمان و اعتقادی راسخ با تمام وجود و کمال اخلاص از حدود و ثغور امنیتی کشور پاسداری می‌کنند.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان ادامه داده است: بدین‌وسیله لازم می‌دانیم از مجاهدت‌های این عزیزان، که بی‌شک موجب تامین امنیت، آسایش و آرامش برای کشورعزیزمان شد، تشکر کرده و از خداوند متعال ضمن تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر(عج)، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت داریم.

 

کلید واژه ها: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام قدردانی نهاد رهبری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ها


( ۴ )

نظر شما :