اسکان بیش از ۳۰۰۰دانشجو در سراهای دانشجویی دانشگاه کاشان

۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۸ کد : ۱۰۳۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۷۷
اسکان بیش از ۳۰۰۰دانشجو در سراهای دانشجویی دانشگاه کاشان

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان از اسکان بیش از سه هزار دانشجوی دختر و پسر در سراهای دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: 50درصد اسکان دانشجویان در سراهای دولتی و 50درصد اسکان در سراهای خودگردان صورت گرفته است.

جواد دقیق اظهار داشت:  با شروع سال تحصیلی 98-99 همچنین بیش از یک هزار دانشجوی پذیرفته شده در سال 1398 در مقاطع مختلف در سراهای دانشجویی اسکان داده شده اند که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی به تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی این دانشگاه با مشارکت خیرین، دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: جهت رفاه حال دانشجویان ساکن در سراها در تابستان امسال بیش از 7 میلیارد ریال اعتبار صرف تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی این دانشگاه شده است.

وی بهسازی شبکه آب سرد و گرم سرای دختران؛ تعویض شیرآلات فرسوده؛ تعویض پنجره های بلوک3 سرای پسران و تبدیل آن به پنجره های دو جداره جهت کاهش مصرف انرژی و بازدهی بهتر را از جمله اقدامات انجام شده در سراها عنوان کرد و افزود: همچنین بیش از 100کولر در سراهای دانشجویی تعمیر و کولر های غیر قابل استفاده، تعویض و کولرهای جدید جایگزین گردید.

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان بهسازی و تعویض کاشی سرویس های بهداشتی و حمام های سراهای برادران و تعمیر دربهای چوبی و تختهای فرسوده را از دیگر اقدامات انجام شده سراها در تابستان امسال عنوان کرد.

کلید واژه ها: اسکان خوابگاه ها خوابگاه های دانشجویی دانشگاه کاشان


( ۵ )

نظر شما :