پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

۰۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۳ کد : ۱۰۲۸۶ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۸۱
پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

به نام خدا

زنگ آغاز فصل مهر، فصل رویش دوباره شور و شوق آموختن و اندوختن و نشو و نشاط علمی، آموزشی و پژوهشی به صدا درآمده و مشتاقان و رهپویان راه دانش، حرکتی نو را از سر گرفته اند.

از امروز در هر کوی و بام و برزن، تکاپو و بالندگی را می توان به نظاره نشست و از این شکفتن و شکوفایی شاد و شاداب شد.

آغاز مهر، با هفته دفاع مقدس نیز همزمانی دارد، مناسبتی که فرصتی برای یاد کرد خاطرات سالهای حماسه و ایثار و اخلاص و جانفشانی است؛ به ویژه اینکه امسال، این هفته با دهه سوم محرم الحرام؛ ماه قیام حسینی همزمانی دارد.

با گرامیداشت همه این مناسبتها، برای همه جامعه دانشگاهی، به ویژه دانشجویان و به طور خاص برای نو دانشجویان، آرزوی توفیق و سلامت دارم.

جوانان عزیز؛ دانشجویان گرانقدر؛ فرزندان دلبندم؛ امیدوارم با اغتنام فرصت دانشجویی، همه اهتمام خود را برای بهره گیری از لحظه های عمر خود و این دوران به کارگیرید و انبان ذهن و قلب خود را از علم آموزی، دانش اندوزی و کمال جویی، سرشار سازید.

بحمدالله دانشگاه کاشان یکی از پیشروترین و ممتازترین دانشگاه های کشور است و به گواه رتبه بندی های ملی و بین المللی، همواره در دو دهه اخیر، رتبه های برتر کشوری و جهانی را به خود اختصاص داده است.

یقین بدانید به رغم سختی ها و شرایط خاص اقتصادی کشور، همه مسئولان و متولیان دانشگاه، همه جهد و سعی خود را برای زمینه سازی و بسط امکانات و بستر مناسب تحصیل و پرورش شما، مصروف می دارند؛ تا با اشتیاق و افتخار، کامیابی و پیشرفت شما را به تماشا بنشینند.

سرافراز و سربلند باشید و توفیق و تکامل قرین ثانیه های زندگی شما باد.

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: آغاز سال تحصیلی نودانشجویان آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :