۲۱۰۷ دانشجو در دانشگاه کاشان امسال پذیرفته شدند

۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰ کد : ۱۰۲۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۹۳

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از پذیرش دو هزار و یکصد وهفت دانشجو برای سال تحصیلی 99-98 در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا این دانشگاه کاشان خبر داد.

دکتر قنبرعلی شیخ زاده اظهار داشت:  امسال حدود 940 دانشجو در دوره کارشناسی و یک هزار و 10دانشجوی  کارشناسی ارشد و 157دانشجو هم برای دوره  دکترای این دانشگاه پذیرفته شده اند.

وی با بیان اینکه زمان  ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا  این دانشگاه پایان یافته است افزود: ثبت نام اینترنتی دانشجویان پذیرفته شده دوره کارشناسی این دانشگاه از 26 تا 29 شهریور ماه و ثبت نام حضوری دانشجویان نیز به ترتیب حروف الفبا از شنبه 30 شهریور تا روز  سه شنبه دوم مهرماه ادامه دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان زمان شروع کلاس های دانشجویان جدید کارشناسی ارشد را 30 ام  شهریورماه سال جاری بیان کرد و اظهار داشت: کلاس های دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی نیز از ششم مهرماه آغاز می شود.

دکترشیخ زاده خاطر نشان کرد: مراسم جشن نو دانشجویان دوره کارشناسی نیز روز چهارشنبه سوم  مهرماه ساعت 8 صبح همراه با برنامه های متنوع در تالار فیض این دانشگاه برگزار می شود.

در دانشگاه کاشان بیش از هشت هزار دانشجو در 197 رشته گرایش در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا  مشغول به تحصیل هستند.

لینک ثبت نام دانشجویان:  https://register.kashanu.ac.ir/html/index.php

کلید واژه ها: پذیرفته شدگان کنکور سراسری پذیرفته شدگان کارشناسی دانشجویان جدید الورود نودانشجویان دانشگاه کاشان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشجویان دکترا


( ۲۰ )

نظر شما :