انتشار شماره ۱۲ مجله علمی، ترویجی کاشان شناسی دانشگاه کاشان

۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۷ کد : ۱۰۲۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۸۱

دوره جدید شماره دوازدهم (پیاپی بیستم) مجله علمی، ترویجی مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان " کاشان شناسی" منتشر شد.

مدیر مسئول این مجله علمی گفت: در این شماره از مجله 10 مقاله علمی از استادان و اعضای هیات علمی، نویسندگان و محققان به چاپ رسیده است.

دکتر امیر حسین مدنی افزود: قبرستان نوش آباد محوطه ای از دوره نوسنگی در دشت کاشان با نتایج یک فصل فعالیت باستان شناختی در محوطه، بررسی تطبیقی نفس و مدارج هفتگانه کمال آن از دیدگاه افضل الدین کاشانی و شهاب الدین سهروردی، سهم و جایگاه کاشان در حوزه نسخه های خطی اسلامی ایران و عراق، قاضی اسد کوپایی کاشانی عارف پرشور و بی پروا، بررسی هندسی خطوط کوفی تزیینی به کاررفته در مقبره شیخ عبدالصمد نطنز(مقایسه تطبیقی با کتیبه کوفی قدمگاه فراشاه یزد)  و کاشان پرخوف و رجای مولوی از عناوین مقالات ارائه شده در این شماره از مجله می باشد.

مجله "پژوهش نامه کاشان" به عنوان مجله تخصصی "مرکز پژوهشی کاشان شناسی" با هدف انتشار مقالات مربوط به حوزه کاشان منتشر می شود.

 این مجله به صاحب امتیازی دانشگاه کاشان و هیات تحریریه ای متشکل از اساتید دانشکده های "ادبیات و علوم انسانی" و "معماری و هنر" دانشگاه کاشان و تعدادی از دیگر اساتید کاشان پژوه در سال1383 آغاز به کار کرد و اولین شماره آن در بهار سال 1384 روانه بازار نشر شد.

کلید واژه ها: مجله علمی پژوهشی مجله علمی ترویجی دانشگاه کاشان کاشان شناسی


نظر شما :