کسب دو عنوان برتر توسط کانونهای فرهنگی هنری مذهبی دانشگاه کاشان در هفتمین جشنواره ملی رویش

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۳ کد : ۱۰۲۰۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۳۱

در اختتامیه هفتمین جشنواره ملی رویش، کانونهای فرهنگی هنری مذهبی دانشگاه کاشان موفق به کسب دو عنوان برتر گردیدند.
در مراسم اختتامیه این جشنواره که در روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه برگزار شد، در بخش اندیشه و مطالعات فرهنگی کانون فرهنگی گفتمان  و در بخش هیئاتهای مذهبی، هیئات دانشجویی فاطمیون دانشگاه کاشان برتر شدند.  
در هفتمین جشنواره رویش، ۱۲۸۱ کانون از ۱۳۷ دانشگاه کشور حضور داشتند که توسط داوران خبره، توانمندی و آثار این کانون‌ها، داوری و آثار منتخب برگزیده شد.
دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در این جشنواره با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها پس از انجمن‌های علمی، پرشمارترین مجموعه تشکل‌های دانشجویی را به خود اختصاص می‌دهند، گفت: کانون‌های دانشجویی در سرمایه‌آفرینی در دانشگاه‌ها به ویژه سرمایه‌آفرینی فرهنگی حرف اول را می زنند و در حال حاضر بیش از ۳۲۰۰ کانون فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.
دکتر غفاری تاکید کرد: امیدواریم شاهد رونق بیشتر کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها باشیم اگر به معنابخشی زندگی دانشجویی قائل هستیم که باید باشیم، یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند این امر را محقق کند، مجموعه کانون‌های فرهنگی و دانشجویی است.
وی تأکید کرد: کانون‌های دانشجویی و فرهنگی، تجلی‌گر فعالیت‌های داوطلبانه هستند و هویت‌ و اثرگذاری در بیرون دانشگاه دارند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه فعالیت در امور دانشجویی، دانشجویان را از انزوا خارج می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این فعالیت داوطلبانه است، دانشجویان با محدودیت‌هایی که دارند، باید با سعه‌صدر برخورد کنند.



 

کلید واژه ها: جشنواره رویش هفتمین جشنواره ملی رویش، کانونهای فرهنگی هنری مذهبی دانشگاه کاشان معاونت فرهنگی وزارت علوم


نظر شما :