با حکم رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، دکتر محمد نظیفی فرد رئیس پارک علم و فناوری کاشان شد

۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۲۲:۳۵ کد : ۱۰۰۶۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۸۱۷
با حکم رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، دکتر محمد نظیفی فرد رئیس پارک علم و فناوری کاشان شد

رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، در حکمی، دکتر محمد نظیفی فرد عضو هیات علمی گروه مهندسی سیستمهای انرژی دانشگاه کاشان را به سمت «رئیس پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به شروع فعالیت پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی و نظر به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه کاشان به موجب این حکم به سمت رئیس پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی منصوب می شوید.

جعفر قیصری افزوده است: راه اندازی موفق این پارک و ایجاد محیطی با نشاط و پویا برای استقرار و رشد واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان و نیز تاثیرگذاری مفید و موثر در زمینه اقتصاد دانش بنیان در شهرستان کاشان و در عرصه ملی نیازمند تلاش فراوان و پیگیری های مستمر است. امیدوارم جنابعالی با بهره گیری از تجارب و توانمندی های ارزنده خود و تعامل سازنده با همکاران شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و ارتباط تنگاتنگ با همه عوامل موثر شهرستان کاشان در تثبیت جایگاه پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی کوشا و موفق باشید.

گفتنی است مجوزهای قانونی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی به همت دانشگاه کاشان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و با در نظر گرفتن ظرفیتهای منطقه در دیماه ۱۳۹۷ از شورای عالی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اخذ گردید و در حال حاضر فعالیت این پارک در مجموعه ای به زیربنای ۵۵۰۰ متر مربع و با استقرار هشت واحد فناور آغاز گردیده است.

ساختمان فعلی پارک امکان فعالیت ۷۵ واحد فناور و شرکت دانش بنیان را فراهم می نماید و طبق برنامه ریزی انجام گرفته انتظار می رود در یک بازه زمانی ۳ ساله، پارک علم فناوری کاشان در اراضی مجاور دانشگاه کاشان به وسعت ۵۰ هکتار مستقر گردد تا منجر به رفع نیازهای فناورانه صنایع و ایجاد فرصت های سرمایەگذاری و توسعه فناوری برای صنایع گردد.

لازم به ذکر است تسهیل گری و مدیریت تجاری سازی ایدەهای دانشگاهی و تامین اشتغال شایسته برای دانش آموختگان دانشگاهی از دیگر خدمات پارک علم و فناوری کاشان برای دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی منطقه می باشد.

کلید واژه ها: پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان


( ۱۱ )

نظر شما :