تقدیر و تشکر سازمان سنجش آموزش کشور از دانشگاه کاشان برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری ۹۸

۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۵ کد : ۱۰۰۶۴ اخبار دانشگاه تقدیرنامه
تعداد بازدید:۲۷۵۲

سازمان سنجش آموزش کشور در پیامی از دانشگاه کاشان در برگزاری مطلوب آزمون سراسری سال 98 در این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام خطاب به نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان آمده است: بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر ریاست، مدیران و کارکنان سازمان سنجش از جنابعالی و همکارانتان برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری سال 1398 اعلام می گردد.

دکتر شیخ زاده نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری سال 98 گفت: آزمون سراسری سال 98 با شرکت پنج هزار و صد و نود داوطلب(حدود 90 درصد از ثبت نام کنندگان) در گروه های آزمایشی ریاضی فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه کاشان برگزار شد که حدود 57 درصد از شرکت کنندگان را خانم و 43 درصد را آقایان تشکیل می دادند.

دکتر قنبرعلی شیخ زاده به افزایش یازده درصدی شرکت کنندگان امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: بیشترین شرکت کنندگان امسال در گروه آزمایشی علوم تجربی  با حضور یک هزار و  843 نفر برگزار شد که داوطلبان این گروه حدود 36 درصد کل شرکت کنندگان را تشکیل می دهد.

وی افزود: در آزمون گروه ریاضی و فنی نیز 719نفر شرکت کردند که حدود14 درصد شرکت کنندگان و در گروه علوم انسانی نیز یک هزار و 268  نفر شرکت داشتند که معادل 24 درصد کل شرکت کنندگان بود.

دکتر شیخ زاده به حضور 699 داوطلب در گروه آزمایشی هنر و 661 داوطلب هم در گروه زبان اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان هر یک از این گروه ها نیزحدود 13 درصد کل شرکت کنندگان بودند.

در کنکور سراسری سال 98 دانشگاه کاشان حدود 200 نفر عوامل اجرایی برگزاری آزمون را بر عهده داشتند که صمیمانه از زحمات دلسوزانه و خدمات شایسته آنها قدردانی می شود.

کلید واژه ها: سازمان سنجش آموزش کشور کنکور سراسری آزمون سراسری دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :