رقابت ۵۷۴۳ داوطلب در کنکور سراسری سال ۹۸ در دانشگاه کاشان

۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۶ کد : ۱۰۰۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۴۴
رقابت ۵۷۴۳ داوطلب در کنکور سراسری سال ۹۸ در دانشگاه کاشان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان از رقابت پنج هزار و 743 داوطلب در آزمون سراسری سال 98 در این دانشگاه خبر داد.
 
دکتر قنبرعلی شیخ زاده با اشاره به اینکه این آزمون در روزهای پنجشنبه13 و جمعه 14 تیر 98 در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار می شود، افزود: سه هزار و 271 نفر از این داوطلبان خانم و دو هزار و 472 نفر آقا هستند که در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
وی  به ثبت نام  775  داوطلب  در آزمون سراسری گروه علوم ریاضی و فنی در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این آزمون صبح روز پنجشنبه با رقابت 210 داوطلب زن و 565 داوطلب مرد برگزار می شود.
 
دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد: در گروه علوم آزمایشی علوم انسانی نیز صبح پنجشنبه  یک هزار و 344 داوطلب ( 785 زن و 559مرد) به رقابت می پردازند.
 
وی به برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر در عصر روز پنجشنبه اشاره کرد و افزود: این آزمون نیز با حضور 825 داوطلب ( 525 زن و 300 مرد) برگزار می شود.
 
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان بیشترین آمار داوطلبان آزمون سراسری امسال در این دانشگاه را گروه آزمایشی علوم تجربی عنوان کرد و گفت: در گروه آزمایشی علوم تجربی هم که صبح روز جمعه برگزار می شود دو هزار و  11داوطلب ثبت نام کرده اند که یک هزار و 250 نفر زن و 761 نفر مرد هستند.
 
دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد: آزمون گروه زبان های خارجی  نیز با رقابت 788 داوطلب( 501 زن و 287 مرد) در عصر روز جمعه برگزار می شود.
 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان تاکید کرد: دانشگاه کاشان همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری و جلب مشارکت سایر ارگانهای شهرستان کاشان، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار خواهد گرفت تا داوطلبان گرامی در فضایی مناسب به رقابت بپردازند.
 
انعکاس خبر در رسانه ها:

https://www.yjc.ir/fa/news/6986382

http://kashanefarda.ir/2019/07/02

 


 

کلید واژه ها: آزمون سراسری سازمان سنجش دانشگاه کاشان


( ۲ )

نظر شما :