جشنواره مسابقات ورزش‌های همگانی در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

۰۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ | ۱۹:۳۶ کد : ۱۰۰۳ اخبار دانشگاه ورزشی
تعداد بازدید:۱۸۳۹

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات ورزش‌های همگانی در این دانشگاه خبر داد.

سعید حلاج‌باشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوت‌ایت‌بال، طناب‌کشی در باتلاق گلی، سه‌گانه هوشیار و بیدار، سه‌گانه آبی، تری‌گل (پنالتی فوتبال، بسکتبال، هندبال) کوهگشت و قوی‌ترین مرد دانشگاه برای برادران و رشته‌های طناب‌کشی در باتلاق گلی، سه‌گانه آبی، داژبال سه‌گانه هوشیار و بیدار، کوهگشت و دوچرخه‌سواری برای خواهران در محوطه‌های بسته خوابگاهی دانشگاه برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه مسابقات تیراندازی به آدمک، دارت و تیر و کمان هم در فضای باز برگزار می‌شود اظهار داشت: عموم دانشگاهیان این دانشگاه می‌توانند در این رشته‌های ورزشی شرکت کنند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان هدف از برگزاری این مسابقات را که هر ساله در ماه اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود اشاعه ورزش‌های عمومی و همگانی، جهت دهی و غنی‌سازی اوقات فراغت، تقویت روحیه شور ونشاط و شادابی و جلوگیری از رخوت و سستی و کاهش عوارض ناشی از فقر حرکتی ذکر کرد و افزود: ویژگی این دوره از جشنواره شرکت تمامی دانشجویان و کارکنان خواهر و برادر و برگزاری آن در دو فضای بسته و باز دانشگاه و مقابله با بیماری، ارتقاء فرهنگ سلامت و وجود طرح و ایده‌های جدید است.

حلاج‌باشی، با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت 25 روز ادامه دارد افزود: پیش‌بینی می‌شود در این دوره جشنواره ورزشی 500نفر شرکت کنند.

وی، آمدگی خود را برای برگزاری این دوره از مسابقات در سطح کشوری اعلام کرد و افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور معاون طرح و توسعه اداره کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، مجری مطرح تلویزیونی و تنی چند از ورزشکاران ملی کشور، باستانی‌کاران مطرح و گروه آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این جشنواره در روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

 

 

 


نظر شما :