معاون جدید اداری و مالی دانشگاه کاشان معرفی شد

۳۱ فروردین ۱۳۸۹ | ۱۳:۲۳ کد : ۹۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۹۱

 

 

مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و مالی دانشگاه کاشان با معارفه دکتر حسن بخشنده به عنوان معاون جدید اداری و مالی، روز یکشنبه 29 فروردین‌ماه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و موفقیت‌های عمرانی، پژوهشی، علمی، آموزشی، مالی، ورزشی و فرهنگی دانشگاه در سال 88 همه این موفقیت‌ها را حاصل تلاش همه افراد دانشگاه دانست و گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام همت مضاعف‌کار، کار مضاعف، ارتقاء و رشد علمی کشور با تلاش مضاعف مجموعه دانشگاهیان حاصل می‌شود.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، بازنگری و برنامه‌ریزی در امور با تلاش بیشتر و همت مضاعف‌ را به مجموعه دانشگاه توصیه و ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه با مجموعه خدوم، هرچه زودتر به اهداف متعالی خود دست یابد.

وی، با قدردانی از تلاش‌های دکتر سعید گلابی معاون قبلی اداری و مالی که کارنامه درخشانی را در طول سه سال فعالیت خود برجای گذاشتند افزود: تعهد، تدین، اعتقاد، نظم در امور، وقت‌گذاری، حفظ بیت‌المال، جلوگیری از تبعیض و بلندنظری از جمله خصوصیات بارز ایشان بود.

رئیس دانشگاه کاشان از معاون جدید اداری و مالی خواست تا با استفاده از تجربیات ایشان و همدلی و همفکری تمام مجموعه دانشگاه و کارهای نو و خلاقانه این حوزه را ارتقاء بخشند.

 

 

دکتر سعید گلابی معاون قبلی اداری و مالی هم در این مراسم،‌ گزارشی از فعالیت‌های سه سالة تصدی خود را ارائه کرد و گفت: فعالیت در جبهه سازندگی لازمه پیشرفت علمی کشور است.

وی افزود: برقراری عدل و عدالت باید از اصولی‌ترین مبنای کار حوزه اداری و مالی باشد تا حق کسی تضییع نشود.

 

 

دکتر حسن بخشنده معاون جدید اداری و مالی هم گفت: اصول کار این حوزه باید بر مبنای اثربخشی، بهره‌وری و کارآیی باشد.

وی، ارتباط و تعامل بیشتر بین همکاران و کارکنان، به روز رسانی و بکارگیری نیروی انسانی مفید را از برنامه‌های آتی خود در این معاونت ذکر کرد.

 

 

 

 

 


نظر شما :