اطلاعیه کتابخانه دانشکده علوم و شیمی در خصوص گزینش و انتخاب خرید منابع و دعوت جهت شرکت حضوری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

۳۰ فروردین ۱۳۸۹ | ۱۴:۱۵ کد : ۹۹۵ اخبار دانشگاه اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۲۴۱

مدیران و اساتید محترم گروه‌های آموزشی

   با سلام و احترام

     بدینوسیله به استحضار می‌رساند با عنایت به اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15/2/89 لغایت 25/2/89 برگزار می‌گردد توجه اساتید محترم دانشکده علوم و شیمی را به نکات ذیل معطوف می‌دارد :

       جهت شرکت فعال و حضوری در خرید و سفارش کتب لاتین در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اساتید گروه‌های آموزشی می‌توانند طبق اطلاع رسانی شفاهی  یا کتبی مسئول کتابخانه با مراجعه به شعبه مرکزی یا منتخب بانک صادرات مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و ارائه کارت ملی، کارت عضویت هیأت علمی و یا کپی آخرین حکم کارگزینی نسبت به تکمیل کارت یارانه‌ای خرید برای خرید شخصی یا خرید با سهمیه خود برای کتابخانه دانشکده اقدام نمایند. شایان ذکر است در صورتی که بانک عامل با ارائه معرفی نامه رسمی دانشگاه به نماینده خود جهت تحویل کارت یارانه‌ای برای اعضا هیات علمی داوطلب اقدام نماید، به صورت یکجا مدارک مورد نیاز توسط نماینده (مسئول کتابخانه) به بانک تسلیم و کارت‌های یارانه‌ای خرید کتاب تحویل خواهد شد. در غیر این صورت خود عزیزان بایستی مانند سال گذشته اقدام نمایند.

       اساتید و دانشجویان مقطع دکتری که مایل هستند شخصا با کتابخانه دانشکده علوم و شیمی در سفارش منابع همکاری نمایند، حتما طبق اعلام قبلی مسئول کتابخانه یا مدیران محترم گروه‌های آموزشی طبق بند 1 نسبت به ثبت نام شرکت در نمایشگاه جهت تدارک وسیله ایاب و ذهاب و دیگر مقدمات سفر و تهیه کارت خرید یارانه‌ای کتاب از بانک در تاریخ مقرر اقدام نمایند و کارت یارانه‌ای خود را به مسئول کتابخانه تحویل دهند. شایان ذکر است مبلغ 10000ریال که بابت خرید کارت به بانک پرداخت می‌شود توسط کتابخانه در صورتی که برای کتابخانه دانشکده خرید شود مسترد خواهد شد.

        جهت قدردانی از حضور آن دسته از اساتید و دانشجویان مقطع دکتری که در تاریخ 16/2/89 مستقیما با کتابخانه دانشکده علوم در سفارش و خرید منابع همکاری می‌نمایند به ترتیب برای اساتید محترم  2عنوان از کتب خریداری شده و دانشجویان مقطع دکتری 1 عنوان از منبع خریداری شده توسط کتابخانه تکثیر و به صورت رایگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

       فهرست و سیاهه کتب ارائه شده ناشران که به دفاتر گروه‌های آموزشی ارسال گردیده  توسط مدیران محترم گروه‌های آموزشی و یا با تعامل با دیگر اساتید محترم گروه و دانشجویان دکتری به ترتیب اولویت (1،3،2)  با ذکر نام شخص سفارش دهنده جهت اقدام تهیه و سفارش، الزامی است. لازم به ذکر است در گزینش منابع حتی المقدور سعی شود انتخاب از کتبی که با ارز دولتی(فروش یارانه‌ای) در نمایشگاه به فروش می‌رسد انجام شود (توضیح اینکه کتب فروش مستقیم یا آزاد) بدون تخفیف یا با تخفیف بسیار اندک قابل ارائه خواهد بود. لذا در گزینش و انتخاب این منابع دقت نظر بیشتری اعمال شود.

       با توجه به اینکه پس از انتخاب و گزینش منابع از کاتالوگ ناشران و یا جستجوی آنلاین ازآدرس(Tibf.ir) سایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این منابع بایستی به منظور خذف موارد تکراری با بانک اطلاعات کتابخانه تطبیق داده شود، خواهشمند است حداکثر تا تاریخ 8/2/89 نسبت به عودت منابع انتخاب شده از کاتالوگ‌های ارسالی کتابخانه و یا منابعی که به صورت مستقیم از شبکه اینترنت استخراج نموده‌اید اقدام نمایید.

در پایان ضمن تشکر و سپاسگزاری از حسن ظن و بذل عنایت کلیه عزیزان، مستدعی است  دستور فرمایید مراتب به نحو مقتضی به اطلاع کلیه اساتید محترم گروه‌ها و دانشجویان مقطع دکتری رسانده شود.

با تشکر

امیر حسین حاجی اکبری

مسئول کتابخانه دانشکده‌های علوم و شیمی

 

 

 


نظر شما :