اخبار جدید هیئت ممیزه دانشگاه کاشان

۰۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۲۷ کد : ۹۹۳۳ اخبار دانشگاه اخبار هیئت ممیزه
تعداد بازدید:۲۹۲۱

 در اولین نشست از دوره ششم هیأت ممیزه دانشگاه کاشان در روز پنج شنبه 2 خردادماه که به منظور معارفه اعضای جدید و تشکیل کمیسیونهای تخصصی برگزار گردید، گزارشی از فعالیت دوره پنجم هیأت ممیزه و نحوه انتخاب اعضای دوره جدید ارائه شد و روسا و اعضای کمیسیونهای تخصصی تعیین شدند.

 دکتر قنبرعلی شیخ زاده دبیر هیات ممیزه، تعداد پرونده های بررسی شده در دور پنجم را 48 مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 7 مورد ارتقای مرتبه به استادی، 23 مورد ارتقای مرتبه به دانشیاری و 4 مورد ارتقای مرتبه به استادیاری می‌باشد.

دبیر هیأت ممیزه دانشگاه کاشان اظهار داشت:  بر اساس آیین نامه تشکیل هیأت ممیزه دانشگاه ها، اعضای حقوقی هیأت ممیزه شامل رئیس دانشگاه و معاونین آموزشی و پژوهشی و اعضای حقیقی(20نفر) می باشند، که 15 نفر از آنها از طریق فرایند انتخابات در  اسفند 97 انتخاب و 2 نفر دیگر با رتبه استادی به پیشنهاد رئیس دانشگاه و با تأیید وزارت عتف انتخاب گردیدند. همچنین 3 نفر به عنوان نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هیأت ممیزه حضور دارند.

به گفته وی در حال حاضر تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان با مرتبه استادی 21 نفر، با مرتبه دانشیاری 69 نفر ، با مرتبه استادیاری 193 نفر و با مرتبه مربی 14 نفر می باشد.

دکتر شیخ زاده ضمن اشاره به سند چشم انداز و برنامه راهبردی دانشگاه ابراز امیدواری کرد: که در راستای اجرای مأموریت‌های دانشگاه و اثر گذاری هر چه بیشتر در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، با استفاده از ظرفیت ماده 5 و 6  آیین‌نامه ارتقاء، راهکارهایی برای متناسب سازی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیأت علمی در راستای پاسخگویی بیشتر به نیازهای جامعه و صنعت و لحاظ امتیازات اینگونه فعالیتها اتخاذ گردد.

در پایان دبیر هیأت ممیزه دانشگاه، از تصویب ارتقای آقای دکتر محسن شاطریان عضو محترم هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین از مرتبه دانشیاری به مرتبه استادی و ارتقای خانم دکتر فرانک گودرزی عضو محترم هیئت علمی دانشکده ریاضی از مرتبه مربی به مرتبه استادیاری خبر داد و این توفیق مبارک را به همکاران محترم تبریک گفته و کامیابی‌های روز افزون جامعه دانشگاهی را از خداوند منان طلب نمود.

کلید واژه ها: هیات ممیزه دانشگاه کاشان ارتقاء اساتید


( ۷ )

نظر شما :