جلسه هم‌اندیشی اساتید در دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ | ۱۰:۵۱ کد : ۹۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۷۰

 

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان گفت: جلسه هم اندیشی اساتید در دانشگاه کاشان با موضوع تعامل استاد و دانشجو برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس خادمیان افزود: در این نشست هم‌اندیشی راه‌های ارتقاء سطح کیفی، تعاملات استاد با دانشجو، نقش اساتید در پرورش و ارتقاء سطوح معرفتی دانشجو و دانشگاه‌ها توسط کارشناسان مربوطه ارائه شد.

وی، آسیب‌ها و تفاوت‌های تفاهم‌نامه‌های آموزشی غربی و نظام‌های آموزش عالی شرقی و ایران را از جمله مباحث مطرح شده در این نشست ذکر کرد و اظهار داشت: این نشست‌ها برای تعامل بیشتر استاد با دانشجو و شناسایی دقیق از همدیگر و پل ارتباطی قوی بین فضای علمی و بین دانشجو و استاد در درون کلاس، برگزار می‌شود.

 

 

به گفته وی، وقت‌گذاری استاد برای پاسخگویی به دانشجو و ارتقاء سطح علمی استادان و دانشجویان از دیگر مباحث جلسه هم‌اندیشی بود.

حجت‌الاسلام خادمیان هدف از برگزاری این نشست‌ها را که هر دو هفته یکبار با موضوع‌های مختلف به صورت آزاد برگزار می‌شود، تبادل تجربیات و ارائه نقطه نظرات در راستای ارتقاء سطح فرهنگی و تعامل بیشتر استاد و دانشجو ذکر کرد و افزود: برای تأثیرپذیری هرچه بهتر از این نشست‌ها کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در آینده نیز برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :