پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۶ کد : ۹۵۴۰ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۴۱
پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

چهل‌سالگی را نماد پختگی و تکامل گفته‌اند؛ انقلاب ما چهل ساله شده است و در این 4 دهه فراز و فرود و سختی‌ها و مشکلات زیادی را به سلامت و موفقیت پشت سرگذاشته است. از سال‌های تثبیت انقلاب تا هشت سال دفاع مقدس تا مقابله با دسیسه‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی.

رمز موفقیت انقلاب ما، اتحاد کلمه و همدلی و همراهی مردم در همه صحنه‌ها بوده و هست و انشاءالله امسال نیز امت حزب‌الله و به ویژه جامعه دانشگاهی کشور به رغم سختی‌ها و مضیقه‌های اقتصادی همدوش و همصدا در راهپیمایی 22 بهمن، نماد ایستادگی و مقاومت را در پیش چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

بحمدالله دانشگاه کاشان را می‌توان یکی از نمونه‌های بارز دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست. به رغم اینکه تأسیس این دانشگاه با نام مدرسه عالی علوم در سال 1352 شکل گرفته است اما بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، این مرکز علمی به لحاظ کمی و کیفی، بالنده و شتابناک قله‌های توفیق را پیموده و الان در 45 سالگی خود، در جایگاه یکی از ممتازترین دانشگاه‌های کشور قرار گرفته است. انشاءالله گوشه‌ای از این دستاوردها و افتخارات در روز 30 بهمن در جشن دستاوردها و افتخارات دانشگاه بیان خواهد شد.

سربلندی و سرافرازی افزون بر پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

 

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه

کلید واژه ها: 22 بهمن 40 سالگی انقلاب راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب


( ۱ )

نظر شما :