برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز کارآفرینی کشور در دانشگاه کاشان

۰۵ اسفند ۱۳۸۸ | ۱۲:۵۲ کد : ۹۵۴ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۳۱

 

 

 

همزمان با نخستین همایش کارآفرینی دانشگاه کاشان نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز کارآفرینی کشور در این دانشگاه برپا شد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان گفت: در این نمایشگاه، دستاوردهای علمی و صنعتی کارآفرینان برتر کشور در 20 غرفه ارائه شده است.

 

 

دکتر غلامحسین صدیفیان افزود: در این نمایشگاه برخی شرکتهای کشور محصولات خود را شامل صنایع نفت، پتروشیمی، نساجی، خودرو، انرژی هسته‌ای، سیمان، نانو و کشاورزی ارائه کرده‌اند و شرکت‌کنندگان ضمن عرضه آخرین دستاوردهای خود از نزدیک با دانشجویان و کارشناسان به بحث و تبادل نظر علمی و تحقیقاتی می‌پردازند.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف  ارائه توانمندی‌های کارآفرینان برتر، ترویج روحیه و فرهنگ کارآفرینی و خلاقیت، ارائه آخرین یافته‌های علمی و نظری دانشمندان در این زمینه، تبادل نظر و ارائه تجارب میان صاحبنظران، تصمیم‌گیران و مجامع دانشگاهی در حوزه کارآفرینی و نیز ارائه راهکارها و دست‌آوردهای کاربردی دانش‌محور و به کارگیری آن در تصمیمات کلان کشور در دانشگاه کاشان برپا شده ‌است.

دکتر غلامحسین صدیفیان، شرکت سامیار، مجتمع فولاد کویر، شرکت کاشان مهر، گروه صنعتی ایران گلاب، مجتمع نساجی نور پایتخت، شرکت زرین شیمی امیرکبیر، شرکت تجهیز گاما (پژوهشکده علوم و فناوری رنگ)، پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت سیمان کویر کاشان را از جمله غرفه‌های این نمایشگاه ذکر کرد.

 

 

 

 

 


نظر شما :