یادداشت رئیس دانشگاه کاشان پس از عیادت از همکار آسیب دیده واحد خدمات داوود آقابابایی

۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۵۸ کد : ۹۴۳۳ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۳۶۱۳

سلام بر همکاران عزیزم
امروز پنجشنبه 27دی ماه توفیقی دست داد به عیادت همکار مصدوممان آقا داوود آقابابایی در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بروم.
بالای ۵۰درصد سوختگی که غالبا در ناحیه سر و صورت و شکم بوده و ممنوعیت استفاده از مسکن بخاطر مشکلات ریوی درد بسیار زیادی دارد که واقعا غیر قابل تحمل است.
کنار تخت ایشان به یاد روایت علوی افتادم که می فرماید دو نعمت وجود دارد که هیچکس قدردان آن نیست مگر اینکه آنها را از دست بدهد و آن، سلامتی و امنیت است.معمولا وقتی با چنین حوادثی روبرو می شویم می گوییم خداوند برای هیچکس نخواهد اما ای کاش بگوئیم:چرا قدردان سلامتی خودمان نیستیم؛چرا تا وقتی زنده و سلامت هستیم قدر یکدیگر را نمی دانیم؟چرا همدیگر را دوست نداریم؟ چرا خوب هم را نمی خواهیم؟وقتی سلامتیمان را از دست دادیم آرزو می کنیم ای کاش برای یک ساعت دوباره آن را پیدا می کردیم.وقتی دوست یا عزیزی را از دست می دهیم آرزو می کنیم ای کاش برای یک ساعت دوباره زنده می شد تا عاشقانه با او حرف بزنم و غمخوار هم باشیم و قدر با هم بودن را بدانیم.اینها درس هایی است که ای کاش از چنین رخدادهایی می گرفتیم.
از اطاله سخن عذر می خواهم ؛به هرحال آقا داوود که درد بسیاری دارد سلام تمامی همکارانش را رسانید و اشک های چشمش التماس دعای شما را می کرد تا بار دیگر میان ما برگردد و پسر کوچکش را در آغوش کشد . لب در بیمارستان به او گفتم بیا بریم کاشان اما  برای دیدن پدر گریه و التماس می کرد که کاری کن بابام را ببینم.
اما نکته بسیار تاسف بار بی احتیاطی کارکنان شرکت گاز است که گاز خانه ها را قطع می کنند و هنگام وصل کردن هشدار نمی دهند تا چنین مصائبی تکرار نشود.امیدوارم دستگاه قضا با جدیت پیگیری کند.
التماس دعا

کلید واژه ها: بسیج کارکنان دانشگاه کاشان رئیس دانشگاه کاشان


( ۲ )

نظر شما :

حسین ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۷
سلام و عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه س و تشکر از ریاست محترم دانشگاه بابت زحمت ایشان که به عیادت همکار محترم اقابابایی در اصفهان حضور پیدا نمودند/ تشکر از توجه ریاست محترم و تشکر همکاران محترم حوزه خدماتی ( این همکاران خدوم و زحمت کش دانشگاه ) که برای کمک به درمان وی کمک مالی نمودند . ان شاله که دیگر همکاران و مسولین محترم دانشگاه قدر زحمات این عزیزان زحمت کش و کم درامد را بدانند و در صورت امکان و مقدورات دانشگاه نسبت به تامین مالی و معیشتی انها در طول سال اقدام نمایند .اجرکم عند الله .ارادتمند شما حسنی