ارائه محصولات شرکت های دانش بنیان کاشان در ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۶ کد : ۹۳۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۱۶۳
ارائه محصولات شرکت های دانش بنیان کاشان در ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

در ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران،جمعی از اعضا هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه کاشان در قالب شرکت های دانش بنیان کاشان نیز محصولات خود را ارائه کردند.

در  این نمایشگاه شرکتهای مغناطیس دانش پژوه کاشان، شرکت فناوران فیزیک نور، شرکت فن دقیق کوثر، شرکت سی زان پردازش کویر و شرکت نوین ریس سنج حضور داشتند.

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، در زمینه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی بوده و کلیه محصولات ارائه شده در آن حاصل تلاش و پژوهش شرکتهای ایرانی است که به منظور اطمینان از این امر، تیم فنی نمایشگاه بر تک تک محصولات نظارت داشته و مستندات مربوطه را جمع آوری می کنند.

ویژگی خاص این نمایشگاه؛ حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از خرید محصولات است به نحوی که دستگاههای دولتی در قالب یارانه خرید و بخش خصوصی در قالب لیزینگ می توانند محصولات موردنظر خود را خریداری نمایند. براساس این مدل حمایتی و تحریک بازار، طی پنج دوره گذشته نمایشگاه 380 میلیارد تومان فروش قطعی صورت گرفته و 140 میلیارد تومان یارانه پرداخت شده است.

این نمایشگاه از روز دوشنبه سوم تا پنجشنبه ششم دی ماه ۱۳۹۷ با حضور ۳۵۰ شرکت و ارائه نزدیک به ۹۰۰۰ محصول در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ادامه داشت.

کلید واژه ها: نمایشگاه ساخت ایران نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران


( ۱ )

نظر شما :