امام جمعه کاشان: اساتید دانشگاه باید پیام انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند

۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۷ کد : ۹۳۶۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۸۰
امام جمعه کاشان: اساتید دانشگاه باید پیام انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند

امام جمعه کاشان گفت: اساتید بسیجی دانشگاه باید بیان کننده پیام نظام توحیدی ولایت فقیه در باشند.

آیت الله عبدالنبی نمازی در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در تالار آزادی دانشگاه کاشان، با اشاره به برخی ویژگی های رهبر در نظام اسلامی اظهار داشت: رهبر در نظام الهی باید عالم به امور زمان ،عادل و فقیه باشد و از شاخصه زهد برخوردار باشد.

وی با اشاره به حادثه 9 دی سال 88 گفت: تنها نجات دهنده کشور وجود رهبری آگاه و عالم بود  و اساتید بسیجی دانشگاه باید بیان کننده نظام توحیدی ولایت فقیه برای جوانان باشند تا مردم قدر این نعمت الهی را بیشتر بدانند.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه رهبری نعمت بزرگی است که خداوند به ملت ایران هدیه داده است، گفت: در بین این همه کشور اسلامی در جهان تنها کشوری که در کره زمین از نعمت ولی فقیه برخوردار است جمهوری اسلامی ایران است.

وی نعمت ولی فقیه را برای ملت ایران سرمایه بزرگی دانست و اظهار داشت: شیعه و پیروان مکتب اهل بیت (ع) امروز بعد از گذشت ۱۴ قرن که در انزوای سیاسی بودند و قدرت‌های آن زمان بنی امیه و بنی العباس و حکومت‌های بعد از آن شیعیان هیچ جایگاهی نداشتند و هیچگاه حکومتی در اختیار شیعه نبوده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ما امروز باید با تمام وجود و با تمام توان خود از نعمت ولایت و جمهوری اسلامی پاسداری کنیم و این امانت الهی را در آستانه ظهور امام زمان (عج) به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

آیت الله نمازی تأکید کرد: در میدان تهاجم فرهنگی که دشمن تلاش می‌کند جوان‌های کشور را جذب سیاست‌های خود کنند، اساتید حوزه و دانشگاه باید آستین‌ها را بالا زده و کمربند‌ها را محکم بسته و با تحلیل‌ها و تفسیر‌ها رهبری در نظام توحیدی را بیان کنند تا نسل جوان از ویژگی‌های رهبر در نظام اسلامی آگاه باشد.

نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست به دستاورد‌های ۹ دی اشاره کرد و گفت: هرچه جلوتر می‌رویم خیانتی که سران فتنه به کشور کردند ابعاد بیشتری از آن شناخته می‌شود.

دکتر سید جوادساداتی نژاد گفت: دشمن و فتنه گران بعد از فتنه ۸۸ چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران داشته و استکبارجهانی در فتنه ۸۸ برای نابودی اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران تمامی تجربه چهل ساله خودش را به کار گرفت و فتنه دشمن آنقدر سنگین بود که هیچ کشوری نمی‌توانست در مقابل آن دوام بیاورد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه دشمن بعد از فتنه ۸۸ همه تمرکز خود را برای از بین بردن رابطه بین مردم و رهبری در ایران به کار گرفت، گفت: اندیشکده‌های آمریکا در جمع بندی ۶۰۰ صفحه‌ای خود برای نابودی ایران به این نتیجه رسیدند اگر معیشت مردم و اقتصاد را هدف حمله و هجمه قرار بگیرد خواهند توانست حلقه اتصال بین مردم و رهبری را بشکنند.

به گفته وی، بعد از فتنه ۸۸ تحریم‌های فلج کننده که تاکنون در ادبیات استکبارجهانی و آمریکا وجود نداشت برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران مطرح شد و بلافاصله تحریم‌های فلج کننده بر علیه ایران اعمال شد و در نتیجه به برجام رسید.

وی حضور تمام وقت و شبانه روزی مسؤولان برای خدمت به مردم، اتخاذ تصمیم‌های صحیح و کارشناسی شده از سوی مسوولان و اطلاع رسانی و صحبت چهره به چهره با مردم در تمامی موضوعات و رسیدگی به وضعیت اقشار نیازمند و مستضعف جامعه را وظیفه مسؤولان نظام برای عبور از مشکلات دانست و گفت: رییس جمهور کشور در بحران‌ها باید همه هفته باید مردم صحبت کند.

در این مراسم از حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر عبدالله موحدی محب به عنوان استاد باز نشسته و پیشکسوت بسیجی و همچنین از کانون بسیج اساتید دانشگاه کاشان به عنوان موفق ترین کانون در سطح کانونهای بسیج اساتید سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان که در جشنواره مالک اشترسپاه حائز این رتبه شده اند تقدیر و تشکر  شد.

 

 

 

 


( ۴ )

نظر شما :