انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح

تعداد بازدید:۱۸۷۵

رئیس دانشگاه کاشان گفت: تفاهم نامه همکاری فی مابین این دانشگاه با سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به منظور گسترش همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی با موضوع بهره گیری متقابل از منابع اطلاعاتی ، ظرفیت ها و فرصت های پژوهشی، مطالعاتی و تخصص طرفین تفاهم نامه به امضا رسید.

دکتر عباس زراعت افزود: با امضاء این تفاهم نامه استفاده مطلوب از توانایی های علمی، فنی و تجهیزاتی طرفین در جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی، توسعه ای و کاربردی مورد نیاز و برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی و نشست های علمی مشترک و تبادل افکار و اطلاعات فراهم می شود.

وی خاطر نشان کرد: همکاری در اجرای پروژه های علمی، پژوهش و فنی، مشارکت در احصای توسعه و کاربردی کردن فناوری های نوین در حوزه ماموریتی سازمان و انتشار مقالات و کتب علمی حاصل از همکاری های مشترک آموزشی و پژوهشی با حفظ حقوق معنوی طرفین از دیگر موارد همکاری های پژوهشی این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه که به مدت سه سال اعتبار دارد در 11 ماده به امضاء دکتر عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان، دکتر مهدی مدیری معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح رسید.

https://www.msrt.ir/fa/news/44369/

 

 


لینک دانلود فایل

( ۱ )

نظر شما :