تسهیلات شرکت تعاونی مسکن دانشگاه کاشان برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه

۱۱ بهمن ۱۳۸۸ | ۱۲:۰۳ کد : ۹۲۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۴۰

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن دانشگاه کاشان، از واگذاری 16 واحد آپارتمانی مسکونی به کارکنان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه خبر داد.

عباس طحانی افزود: این واحدها در قالب دو پروژه مسکونی مینوی یک (9 واحد) و مینوی دو (7 واحد) با مشارکت اعضای تعاونی ساخته شده است و تحویل کارکنان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه شده است.

وی اظهار داشت: برای ساخت مجتمع‌های مسکونی مینوی دو، سه میلیارد و 360 میلیون ریال و مینوی یک، یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته وی، برای هر کدام از این واحدها از سوی بانک مسکن مبلغ 70 میلیون ریال و از طرف صندوق تعاون 50 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این دو مجتمع مسکونی دو سال و نیم زمان برده است؛ افزود: ساخت این مجتمع‌ها ارزش افزوده‌ای حدود 40درصد داشته است.

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه کاشان به خریداری زمینی با مساحت 23 هزار مترمربع در منطقة نوشهر اشاره کرد و افزود: پس از پیگیری‌های زیاد برای رفع مشکلات آن این زمین به 37 قطعه تقسیم شده و به 66 نفر از اعضای هیأت علمی و 84 نفر از کارمندان سهام‌دار واگذار می‌شود.

طحانی تهیه قطعه زمینی به مساحت 25هزار مترمربع در بلوار امام رضای شهرستان کاشان برای اعضای هیأت علمی را از دیگر فعالیت‌های این شرکت تعاونی ذکر کرد و اظهار داشت: این قطعه زمین هم با پیگیری‌های زیاد از طرف شهرداری تغییر کاربری و تفکیک شد و تحویل اعضای هیأت علمی داده شده است که ایشان خود باید اقدام به ساخت کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه کاشان، به خریداری 54 قطعه زمین از شهرداری نیاسر برای کارکنان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: پیگیری‌های زیادی برای دریافت پروانة ساختمانی، اسناد مالکیت قطعات و تحویل زمین، با شهرداری و شورای شهر نیاسر، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان و فرماندار کاشان انجام شده است و با قول مساعد شهرداری نیاسر اسناد مالکیت این زمین تا پایان سال 89 به دانشگاه واگذار می‌شود.

وی افزود: هر کدام از این قطعه زمین‌ها به مساحت 500مترمربع برای ویلاسازی در شهرک باغ ویلای نیاسر ساخته خواهد شد.

طحانی، تهیه قطعه زمینی به مساحت 6هزار و 800مترمربع در محور فین را از دیگر فعالیت‌های شرکت تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه ذکر کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده سند مالکیت زمین به نام تعاونی مسکن صادر شده است و امیدواریم در آینده نزدیک تغییر کاربری زمین مورد تصویب مراجع ذیربط قرار گرفته و زمین تحویل متقاضیان شود.

 

 

 


( ۳ )

نظر شما :