دانشگاه کاشان با شهرداری کاشان تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری امضاء کردند

۲۸ دی ۱۳۸۸ | ۱۲:۳۲ کد : ۹۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۰۴

 

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان: از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری بین این دانشگاه و شهرداری کاشان خبر داد.

دکتر عباس کتابی گفت: اجرای پروژه‌های پژوهشی مورد نیاز، برگزاری همایش‌های علمی ـ پژوهشی مشترک، انجام مشاوره، نظارت، امور مطالعاتی و امکان‌سنجی طرح‌های و پروژه‌های مورد نیاز شهرداری و انجام پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی  با موضوعات مورد نظر شهرداری از جمله موارد همکاری در این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: ایجاد تسهیلات قانونی برای تحصیل مدیران شهرداری در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مورد نیاز، برگزاری دوره‌های آموزشی، نمایشگاه‌‌ها و سمینارها و کارگاه‌های مورد نیاز شهرداری از دیگر موارد این تفاهم‌ است.

معاون طرح و توسعه دانشگاه ادامه داد: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان که موضوع آنها به تأیید کمیته پژوهشی شهرداری رسیده باشد و نیز تأمین هزینه مورد نیاز پروژه‌های مصوب از جمله تعهدات شهرداری کاشان است.

وی گفت: از سوی دیگر دانشگاه متعهد شده است ضمن ارائه خدمات علمی و اطلاعاتی در زمنیه‌های فنی و تخصصی، عناوین پژوهشی پیشنهادی توافق شده با شهرداری را در اولویت قرار دهد و اعضای هیأت علمی و متخصص دانشگاه نیز در اتاق فکر شهرداری حضور پیدا کنند.

دکتر کتابی گفت: به منظور حسن اجرای این تفاهم‌نامه، دانشگاه و شهرداری نماینده یا نمایندگان تام‌الاختیاری معرفی می‌کنند و کمیته پژوهشی شهرداری و شورای پژوهشی دانشگاه نیز بر اجرای آن نظارت عالیه خواهند داشت.

این تفاهم‌نامه که در 5 نسخه و 7 ماده تنظیم و به امضای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس دانشگاه کاشان و مهندس سعید مدرس‌زاده شهردار کاشان رسیده و به مدت 5 سال شمسی اعتبار دارد.

 

 

 


نظر شما :