پایگاه بسیج امام حسین(ع) کارکنان دانشگاه کاشان گشایش یافت

۰۴ دی ۱۳۸۸ | ۲۲:۵۳ کد : ۹۱۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۶۴

پایگاه بسیج امام حسین (ع) کارکنان دانشگاه کاشان، روز سه شنبه مصادف با پنجم محرم در این دانشگاه گشایش یافت. 

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم گفت: تفکر بسیجی و ایمان، سلاح مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

  دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد افزود:  آنچه که امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی را مورد هجمه خود قرار داده است، از بین بردن روحیه انسجام جامعه و تفکر بسیجی است.

به گفته وی، مردم باید  بسیج را طبق فرمایشات رهبر کبیر انقلاب به عنوان شجره طیبه بدانند و تفکربسیجی را در جامعه ارتقا دهند.

وی، با اشاره  به اینکه تفکر بسیجی همیشه زنده است افزود: در زمان کنونی که نقش بسیج برای دفاع از تهاجم فرهنگی دشمنان، جنبش  نرم افزاری و داشتن بصیرت و بینش در هر زمان دیگری است.

رئیس دانشگاه کاشان، با اشاره به درصد بسیار زیاد ایثارگران در دانشگاه، هدف از ایجاد این پایگاه را، ارتقاء و زنده نگه داشتن تفکر بسیجی این دانشگاه ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد: این پایگاه منشاء تحولات فرهنگی باشد.

فرمانده ناحیه سپاه کاشان هم در این آیین، تدفین سه شهید گمنام در دانشگاه کاشان را نشان دهنده تفکر بسیجی در این دانشگاه دانست و گفت: باید دانشجویان با ارتقاء این روحیه از نظام و ارزش‌های اسلام و امانات الهی محافظت کنند.

سرهنگ پاسدار جواد نائینی افزود: وظیفه بسیج امروز عمق بخشی، به استراتژی داخلی و خارجی دشمنان  و مقابله در برابر تهدیدهای مختلف آنها است.

وی، بصیرت را لازمه دفاع از نظام جمهوری اسلامی دانست وافزود: باید با  معرفت و بصیرت دینی حول محور ولایت و وحدت، از انقلاب اسلامی خود پاسداری کنیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، هم با تاکید بر اهمیت پرداختن به تفکر بسیجی گفت: بسیجیان باید در پرتو ولایت، امامت، عاشورا و انتظار حرکت کنند.

حجت الاسلام عباس خادمیان افزود: برای پیشرفت انقلاب اسلامی داشتن بصیرت اطاعت از اهداف نظام لازم است.

وی، داشتن خلوص را  برای ورود کارکنان در پایگاه بسیج ضروری دانست و اظهار داشت: بسیج از همه است و باید با بصیرت و اتحاد به مقابله با جنگ نرم دشمنان پرداخت.

در این آیین که با حضور معاون سیاسی فرمانداری  و جمعی از فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، غلامعلی ناظمی کارمند جانباز دانشگاه کاشان طی حکمی از سوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان به عنوان مسئول پایگاه بسیج امام حسین (ع) کارکنان دانشگاه کاشان معرفی شد.

 

 

 

 


نظر شما :