مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان معرفی شد

۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۴ کد : ۹۱۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۳۳۰

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان با حضور مسول بسیج دانشجویی استان اصفهان و جمعی از مسئولین  دانشگاه و سپاه کاشان برگزار شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی به دانشجویان گفت: حضرت امام راحل دوم آذرماه 67  به دلیل اهمیت رسالت  بسیج،بعد از دوران جنگ فرمان تاسیس بسیج دانشجویی  را صادر کردند.

کفعمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان که دانشگاه قوه عاقله کشور است و مشکلات فراروی نظام باید توسط این قوه عاقله حل شود، افزود: تربیت نیروی تراز اول انقلاب  و نقش آفرینی در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی  از وظایف مهم و اساسی  دانشگاه هاست.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاهها باید افرادی  انقلابی تربیت کنند  که بهدمدیریت جهادی و  قدرت داخلی و بنیه کشور اعتقاد داشته باشند و شعارشان ما می توانیم باشد.

وی با اشاره به اینکه زمانی عرصه مورد نیاز انقلاب اسلامی، جبهه و سنگر برای دفاع از تمامیت ارضی کشور بود، افزود: در حال حاضر طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی و جهاد علمی   عرصه مورد نیاز انقلاب اسلامی است که این برای دانشگاه ها ماموریتی  مستمر است تا بتوانیم به الگوی نوین تمدن اسلامی دست یابیم .

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان بسترسازی و زمینه سازی تمدن اسلامی را وظیفه دانشگاه ها دانست و افزود:  گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را برای برون رفت از این مشکلات، مورد نیاز است و دانشجویان بسیجی باید با  پویایی  در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.

وی به ظرفیت های شهرستان کاشان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: گنجینه افتخارات کاشان در حوزه های مختلف دینی، انقلابی ودانشجویی در استان اصفهان می درخشد و باید با استفاده از این ظرفیت ها و پتانسیل ها، دستاوردهای 40 ساله انقلاب را به درستی تبیین و ترسیم نماییم و بتوانیم در آستانه 40 سالگی انقلاب مشکلاتمان را حل کنیم .

وی برگزاری  کرسی های آزاد اندیشی را  مورد تاکید قرار داد و گفت: باید مبانی انقلاب را در فضایی علمی مورد گفتگو قرار دهیم تا با برنامه ریزی و طرحی درست بتوان قشر بی تفاوت جامعه  را نیز جلب کرد.

وی مطالبه گری و شور و نشاط عاقلانه را از ویژگی های  دانشجویان بسیجی عنوان کرد و افزود: اخلاق و رفتار دانشجویان بسیجی باید به گونه ای باشد که الگویی  برای دیگر دانشجویان باشد.

کفعمی استفاده از نظریات  امام جمعه شهرستان حضرت آیت الله نمازی و بهره گیری از ظرفیت های بسیج اساتید و کارمندان را برای تبیین و تحقق اهداف انقلاب را مورد اشاره  قرار داد و خاطر نشان کرد: باید به سمت به روز شدن برنامه ها برویم و با پافشاری بر روی اصول و با منطق و استدلال های متقن از آرمان های انقلاب دفاع کنیم.

 در این مراسم پژمان علمدارزاده به عنوان مسئول  جدید بسیج  برادران و شهره مطلق به عنوان مسئول جدید  بسیج دانشجویی خواهران معرفی شدند.

 

 

 


( ۱۱ )

نظر شما :