رئیس دانشگاه کاشان: نظم و امنیت دانشگاه در گرو تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامات است

۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۰ کد : ۹۱۱۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۳۰۳
رئیس دانشگاه کاشان:  نظم و امنیت دانشگاه در گرو تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامات  است

رئیس دانشگاه کاشان گفت: برقراری امنیت کامل در دانشگاه نشات گرفته از عملکرد مطلوب  و فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامات این دانشگاه است.

دکتر عباس زراعت در نشستی صمیمانه  با کارکنان انتظامات دانشگاه ازمجموعه  حراست و کارکنان انتظامات دانشگاه کاشان که در برقراری نظم و امنیت در دانشگاه  تلاش دارند قدردانی کرد و افزود: تلاش  کارکنانی که دانشگاهیان را به مانند اعضای خانواده خود می پندارند و از همه توان خود مایه می گذارند قابل ستایش است.

وی اصلاح و سازندگی درونی افراد را لازمه پیشرفت و توسعه جامعه دانست وخاطر نشان کرد: اگر بتوانیم خود را از درون اصلاح کنیم جامعه هم اصلاح می شود.

رئیس دانشگاه کاشان با بیان افتخارات و دستاوردهای دانشگاه، افزود: اگر دانشگاه در تمامی رتبه های  جهانی و ملی برتر باشد ولی نتواند خدمت موثری به جامعه بنماید و رفاه برای مردم ایجاد کند ارزشی نخواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر رعایت عدالت اظهار کرد: اگر دانشگاه بخواهد نمونه باشد باید مردم آثار فعالیت های آن را در زندگی وسر سفره های خود احساس کنند.

وی عزت  نفس و وجدان را مهمترین سرمایه انسان دانست و خاطر نشان کرد: انسان حتی اگر فقیر باشد نباید حقیر باشد.

دکتر زراعت با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) که: خدایا نفس و جان  من اولین ودیعه ای باشد که به سوی تو برمی گردد، افزود: این سخن ارزشمند، حاکی از روح کریمانه و بزرگوارانه امام علی (ع) است که هیچ گونه، خفت و پستی را در دنیا نمی پذیرد.

رئیس دانشگاه کاشان خودسازی را لازمه موفقیت دانست و گفت: طبق فرمایشات امام خمینی(ره) خودسازی جهاد اکبر است و کسانی که زحمت می کشند مجالست با آنها ارزش دارد.

در این نشست مدیر حراست و مسئول  انتظامات دانشگاه نیز نکات و پیشنهاداتی را به کارکنان انتظامات این دانشگاه ارائه کردند.

تجلیل از 5 نفر از کارکنان نمونه انتظامات و فعالان در عرصه ورزشی از دیگر برنامه های این نشست بود.

 


( ۱ )

نظر شما :