جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۸ کد : ۸۹۸۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۱۳
جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان برگزار شد

جلسه توجیهی دانشجویان  شاهد و ایثارگر ورودی سال تحصیلی جدید دانشگاه کاشان با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان، رئیس و معاونان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در این جلسه، افزود: بالندگی و افتخار  امروز نظام جمهوری اسلامی ایران بدون تردید مرهون خون شهدا و ایثار رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز کشور است.

 دکتر عباس زراعت با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان نخبه و استعدادهای درخشان، اظهار داشت: شما دانشجویان شاهد و ایثارگر الگوی دیگر دانشجویان هستید و باید سعی نمایید تا با پیروی از تاکیدات مقام معظم رهبری و با خوب درس خواندن و تحقیق و پژوهش در همه بخش های آموزشی و فرهنگی دانشگاه پیشتاز باشید.

وی به افتخارات و کسب رتبه های برتر دانشگاه کاشان در نظام های بین المللی اشاره کرد و افزود: مسئولیت دانشجویان شاهد و ایثارگر به مراتب بیشتر و سنگین تر از دیگر دانشجویان است و امیدواریم تا با تلاش شما دانشجویان، موفقیت ها و کسب رتبه های برتر دانشگاه را شاهد باشیم.

مدیر گروه شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان در این نشست تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه را 421 دانشجو عنوان کرد و افزود: در سال تحصیلی جدید نیز 86 دانشجو (43دانشجوی خانم و 43 دانشجوی آقا) در این دانشگاه پذیرفته شده اند.

محمدرضا منزوی خواستار ارتباط بیشتر دانشجویان شاهد و ایثارگر با دفتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه شد و گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوان گام‌های مؤثری در مسیر خواسته‌ها و نیازهای این عزیزان برداشت.

در این نشست آئین نامه آموزشی مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر، فعال شدن کانون ایثار، تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، برگزاری کلاس های تقویتی، برگزاری برنامه های اردویی، سیاحتی و فرهنگی و دیگر مسایل مربوط به این دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


( ۲ )

نظر شما :