جلسه مشترک دانشگاه کاشان با معاون وزیر ارتباطات و مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس های رادیویی

۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۲ کد : ۸۹۶۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۵۵
جلسه مشترک دانشگاه کاشان با معاون وزیر ارتباطات و مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس های رادیویی

در حاشیه برگزاری پنجمین کنفرانس ملی پرتوهای یون ساز و غیر یون ساز، نشست مشترک رئیس و مدیران دانشگاه کاشان با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس های رادیویی در دانشگاه کاشان برگزار شد.
رییس دانشگاه کاشان در این نشست ابتدا معرفی اجمالی از دانشگاه ارائه داده و سپس در زمینه همکاری میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه کاشان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
راه اندازی رشته حقوق آی تی به صورت مشترک و همکاری با دانشگاههای خارج کشور، ارائه خدمات تخصصی حقوقی توسط شرکت دانشگاهی حقوقی دانشگاه کاشان، اخذ مجوز آپا (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی، امداد برای آسیب‌پذیری‌ها و حوادث امنیتی سایبری) و ... از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه  کاشان نیز گزارشی از فعالیت های مرکز تجاری سازی و نوآوری دانشگاه را ارائه کرد و مقرر شد تفاهم نامه ای در زمینه همکاری ها منعقد گردد.
مدیر مرکز رایانه دانشگاه هم دراین نشست ضمن معرفی مرکز کامپیوتردانشگاه ، چگونگی زمینه های همکاری را با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیح دادند.
همچنین مدیران دفتر حمایت دربرابر اشعه و دفتر ارتباطات رادیویی نکاتی را در مورد زمینه های همکاری میان دانشگاه و حوزه های مدیریتی خود ارائه دادند.
در این جلسه مقرر شد کارشناسان دو طرف زمینه های همکاری را بررسی کرده و در نشست دیگری با معاونت های مختلف وزارت آی سی تی تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد.

 


نظر شما :