افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه کاشان در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان

۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۲ کد : ۸۹۳۶ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۵۸
افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه کاشان در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از افتخار آفرینی دانشجویان دختر و پسر ورزشکار این دانشگاه  در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان خبر داد.

دکتر سعید حلاج باشی افزود: این المپیاد فرهنگی ورزشی  از 27 تیرماه لغایت 19 مرداد ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه شیراز با حضور 324 دانشگاه در دو بخش پسران و دختران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی و هماهنگی جهت انجام تمرینات رشته های مختلف ورزشی از ابتدای سال 96 با فراخوان دانشجویان جهت حضور در تمرینات تیم های ورزشی دانشگاه ومراحل انتخابی تیم ها آغاز شد،اظهار داشت: در نهایت کاروان ورزشی 23 نفره ی دانشجویان پسر دانشگاه در 5رشته ی ورزشی متشکل از 13 ورزشکار به همراه مربیان و سرپرستان در این مسابقات حضور یافتند.

وی خاطر نشان کرد: در این مسابقات دانشجویان پسر این دانشگاه، "محمدرضا حنطه" در رشته تنیس روی میز مدال طلا و "مهدی صادقی" در رشته تکواندو و "عباس مهدی زاده" در رشته کشتی فرنگی دو مدال برنز را دریافت کردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان افزود: کاروان ورزشی آقایان دانشگاه کاشان در بین 162 دانشگاه و موسسه آموزش عالی رتبه 30 کشور را بدست آوردند.

حلاج باشی با اشاره به اینکه کاروان ورزشی 15 نفره ی دانشجویان دختر دانشگاه  نیز در 4 رشته ی ورزشی متشکل از 10 ورزشکار به همراه مربیان و سرپرست در این مسابقات حضور یافتند خاطر نشان کرد: در رشته ی تکواندو خانم "زینب نوروز" توانست مدال نقره ی این مسابقات را کسب نماید و با کسب این مقام، کاروان ورزشی خانم ها در بین 162 دانشگاه و موسسه آموزش عالی رتبه 29 کشور را دریافت کردند.


( ۵ )

نظر شما :

حامی ورزش ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۰۰:۱۲
عرض تبریک و خسته نباشید به تمام ورزشکاران عزیز در مسابقات المپیاد دانشجویی انشالله با همکاری گروه و مدیریت تربیت بدنی شاهد کسب مدال های بسیار بیشتری در مسابقات آتی خواهیم بود
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۶