پیام ریاست دانشگاه کاشان به مناسبت روز دانشجو

۱۰ آذر ۱۳۸۸ | ۱۵:۵۱ کد : ۸۹۳ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۲۰

دانشجو تجلی پاکی، خلوص نیت، ایمان، عدالت خواهی، ولایتمداری و استکبار ستیزی در جامعه است. دانشجویان چشمان بیدار و آزاد اندیشان خیرخواه جامعه اسلامی هستند و روز دانشجو عرصه‌ای برای نمایش بیداری دانشجویان و آگاهی در برابر سیاه نمایی‌ها و دغل کاری‌های آمریکا و ایادی استکبار جهانی می‌باشد.

16 آذر یادآور پایمردی آگاهانه و مبارزه دلیرانه جنبش دانشجویی بر علیه نظام استکبار و استبداد شاهنشاهی می‌باشد. روزی که ساحت مقدس دانشگاه با خون سه تن از دانشجویان عزیز «شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا» مزین شد و سندی دیگر برای محکومیت داعیه‌داران دفاع از حقوق بشر در وجدان بیدار جامعه جهانی شکل گرفت.

بی شک پاسداشت این روز نشانگر تداوم خط سرخ آرمان خواهی و آزاد اندیشی دانشجویان است و امید است جنبش دانشجویی به دور از هیاهوها و غوغاسالاری‌های رسانه‌های بیگانه و با تاکید بر افزایش بینش سیاسی، در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی قدم بردارد و تیر خلاص را بر پیکر نیمه جان دشمنانی پرتاب کند که منافقانه چشم طمع به ساحت مقدس دانشگاه‌ها دارند و در این راه ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی و ایرانی را نشانه گرفته اند.

امیدوارم دانشجویان عزیز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و رصدکردن دقیق نقشه‌های شوم دشمنان، دست ردی بر سینه کج فهمان و بداندیشانی بزنند که فکر می‌کنند می‌توانند بینش، بصیرت و ایمان ناب دانشجو را با تبلیغات و هوچی گری به انحراف بکشند.

در پایان بار دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید والامقام روز دانشجو که با ایثار و جانفشانی خود چراغ عدالت خواهی جنبش دانشجویی را روشن نگه داشتند اعلام می‌کنیم ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و شهدای عزیز، تمام تلاش خود را در عرصه علم و دانش به کار می‌گیریم تا با بصیرت و سلاح ایمان و دستیابی به فناوری روز دنیا،  دین خود را در مسیر خودکفایی علمی  و آبادانی و سرافرازی ایران عزیزمان ادا کنیم.


نظر شما :