حضور و تبریک جمعی ازدانشگاهیان دانشگاه کاشان در آتش نشانی کاشان

۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۸ کد : ۸۹۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۱۶

به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، مدیران و کارشناسان نهاد مقام معظم  رهبری، فرهنگی، روابط عمومی و حراست دانشگاه کاشان با حضور در ایستگاه شماره 4 آتش نشانی این شهر، با مدیر عامل و آتش نشانان این ایستگاه  دیدارو از خدمات این تلاشگران تجلیل نمودند.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان در این دیدار یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشت و از اقدامات شبانه روزی این دلاورمردان در تامین آسایش و امنیت شهروندان  تشکر و قدردانی کرد .

حجت الاسلام شیخ زاده تعاملات و ارتباطات دانشگاه را با مدیریت شهری درراستای تامین امنیت بیشتر  دانشجویان را خواستار شد و گفت: به کارگیری علم و تجربه در ارتقاء فرهنگ ایمنی شهروندان در جهت کاهش و پیشگری حوادث تأثیر گذار است.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نیز فرهنگ سازی را لازمه تامین امنیت و کاهش آسیب ها و وقایع دانست و  ارتباط مؤثر و فعال بین دانشگاه و سازمان در راستای کمک به ارتقاء فرهنگ ایمنی شهروندان به منظور کاهش و پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح  را ضروری خواند .

مهندس محمدمسعود چایچی ابراز امیدواری کرد: تقویت همکاری وهمچنین تعمیق ارتباط موثر  نهاد های شهر  در ارتقاء دانش آتش نشانان و شهروندان تاثیر گذار بوده و می توانیم شاهد کاهش حوادث و همچنین کاهش خسارات در مواقع بروز حوادث باشیم.


نظر شما :