حضور دانشگاه کاشان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو

۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۱ کد : ۸۹۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۱۰

رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان از برگزاری یازدهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ۲۱ الی ۲۴ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن خلیج‌فارس خبر داد.

دکتر مسعود صلواتی نیاسر افزود: در این راستا به همت پژوهشکده و انجمن نانو دانشگاه کاشان غرفه ای با عنوان KASHANANO جهت نمایش آخرین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه  در این نمایشگاه دایر خواهد گردید.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های صنعتی در ۱۲ بخش (Pavilion) سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل در این نمایشگاه فعال خواهند بود اظهار داشت: همزمان با برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های تخصصی و مراسم تجلیل از برترین‌ محصولات دارای تاییدیه فناوری نانو نیز برگزار خواهد شد.

همچنین همزمان با برگزاری نمایشگاه اردوی یک روزه با عنوان تور نانوفناوری ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های نانو و سایر علاقه مندان برگزار میگردد که شامل کارگاه آشنایی با فناوری نانو و گردش علمی به صورت گروهی میباشد.

بدین وسیله از کلیه اساتید و دانشجویان فعال در حوزه نانو که دارای محصول یا طرح صنعتی میباشند دعوت بعمل می آید جهت ارائه محصولات خود در نمایشگاه، با انجمن علمی نانو هماهنگی های لازم را بعمل آورند.

راههای ارتباط با انجمن علمی نانو:

تلفن: 03155913218

کانال تلگرام:nanokashan@


( ۱ )

نظر شما :