اعتراض دانشگاهیان دانشگاه کاشان به هتک حرمت حرمین شریفین عسگریین(ع)

۰۷ اسفند ۱۳۸۴ | ۱۹:۰۵ کد : ۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۱۳
در ادامه اعتراضات گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی، دانشگاهیان دانشگاه کاشان همنوا با سایر اقشار مختلف مردم صبح امروز با تعطیل کلاس‌ها و محل کار خود در اجتماعی پرشور، حرکت وقیحانه هتک حرمت حرمین شریفین امام هادی و امام عسگری (ع) را محکوم کردند. در این اجتماع که با حضور جمع زیادی از اساتید و کارکنان و دانشجویان برگزار گردید یکی از اساتید دانشگاه در خصوص انگیزه دشمنان و ریشه‌های بروز این حادثه غمبار به سخنرانی پرداخت. ایشان در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش ارزشمند و مؤثر مرجعیت در ناکامی دشمن در ایجاد تفرقه بین گروه‌های مذهبی، خواستار هوشیاری جهان اسلام در برابر رفتارهای مرموز دشمن شده و اظهار داشتند امروز جهان اسلام بیش از پیش نیاز به وحدت داشته و دارد و شایسته است دیدگاه‌های معمار فقید انقلاب، حضرت امام خمینی و رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت شیعیان در عراق به عنوان محور حرکت در ادامه حیات جهان اسلام مورد توجه قرار گیرد. در پایان این مراسم پس از قرائت بیانیه‌ای، آحاد دانشگاهیان نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند.

در ادامه اعتراضات گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی، دانشگاهیان دانشگاه کاشان همنوا با سایر اقشار مختلف مردم صبح امروز با تعطیل کلاس‌ها و محل کار خود در اجتماعی پرشور، حرکت وقیحانه هتک حرمت حرمین شریفین امام هادی و امام عسگری (ع) را محکوم کردند.

در این اجتماع که با حضور جمع زیادی از اساتید و کارکنان و دانشجویان برگزار گردید یکی از اساتید دانشگاه در خصوص انگیزه دشمنان و ریشه‌های بروز این حادثه غمبار به سخنرانی پرداخت.

ایشان در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش ارزشمند و مؤثر مرجعیت در ناکامی دشمن در ایجاد تفرقه بین گروه‌های مذهبی، خواستار هوشیاری جهان اسلام در برابر رفتارهای مرموز دشمن شده و اظهار داشتند امروز جهان اسلام بیش از پیش نیاز به وحدت داشته و دارد و شایسته است دیدگاه‌های معمار فقید انقلاب، حضرت امام خمینی و رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت شیعیان در عراق به عنوان محور حرکت در ادامه حیات جهان اسلام مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم پس از قرائت بیانیه‌ای، آحاد دانشگاهیان نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند.


نظر شما :