از دانشجویان نمونه آموزشی دانشگاه کاشان تجلیل شد

۲۴ آذر ۱۳۸۸ | ۱۵:۰۴ کد : ۸۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۱۷

 

 

رئیس دانشگاه کاشان روز دوشنبه 23 آذر ماه در آئین تقدیر از دانشجویان ممتاز آموزشی این دانشگاه گفت: رسالت علمی مهمترین وظیفه دانشجویان است.

دکتر سیدجواد ساداتی‌ن‍ژاد در سخنانش افزود: رشد، تکنولوژی و افتخارات علمی کشور مرهون تلاش دانشگاهیان و دانشجویان است.

وی اظهارداشت: دانشجویان باید زمان‌شناس باشند و برطبق احوال و اوضاع جامعه و کشور حرکت کنند تا ابزار دست دیگران نشوند.

وی، حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را از دیگر وظایف دانشجویان دانست و گفت: جنبش دانشجویی و استکبارستیزی در طول تاریخ خصلت و روحیه دانشجویان ایرانی مسلمان بوده است و با تمام توان از انقلاب اسلامی ایران دفاع کرده و می‌کنند.

به گفته وی، عده‌ای چشم طمع به جنبش دانشجویی و انحراف در بین دانشجویان دارند که باید دانشجویان آگاه باشند تا نظام جمهوری اسلامی ایران در دست بیگانگان قرار نگیرد.

رئیس دانشگاه کاشان، پیروی از ولایت فقیه و رهبری را از دیگر وظایف دانشجوی ایرانی دانست و افزود: آنچه که در تاریخ کشور وجود دارد نشان می دهد که دانشجو همواره گوش به فرمان رهبر بوده است.

دکتر ساداتی‌نژاد، از دانشجویان خواست تا در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در صحنه باشد و با بصیرت کافی که بهترین رهگشا برای جوانان ایرانی است به مسیر خود ادامه دهند.

 

 

رئیس دانشگاه کاشان همچنین به فعالیت‌ها و موفقیت‌های این دانشگاه از 16 آذر سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول و دوم جشنواره برترین‌های نانو و رتبه برتر جشنواره ادبی آل احمد و مقام نخست ورزشی در رشته‌های بدمینتون، کشتی، فوتسال و دیگر رشته‌های ورزشی از افتخارات این دانشگاه است.

معاون آموزشی دانشگاه کاشان هم در این آیین، با ارائه گزارشی از چگونگی انتخاب دانشجویان برگزیده این دانشگاه، از دانشجویان خواست تا با علم خود ذهن و روح خود را پروش دهند .

دکتر امیرحسین رسول‌نیا افزود: نماز بهترین رکن برای پرورش روح و ذهن انسان‌هاست که دانشجویان باید برای موفقیت در درس و ارتقاءروح خود به این فریضه بیشتر توجه کنند.

در این آیین از 166 نفر دانشجوی ممتاز آموزشی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی دانشگاه کاشان تقدیر شد.

 

 

 

 

 


نظر شما :