برگزاری بیش از ۹۰ دوره آموزشی و مهارتی پاییز امسال در مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان

۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۱ کد : ۸۸۸۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۸۱

رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از برگزاری بیش از 90 دوره آموزشی و مهارتی پاییز امسال در مرکز کارآفرینی این دانشگاه خبر داد.

داوود حسنعلیان با اشاره به اینکه این دوره ها با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود افزود: سرمایه گذاری در بورس( مقدماتی، تحلیل تکنیکال و بنیادی)، آموزش کاربردی بازاریابی و فروش، آموزش عملی فن بیان و ارتباط مؤثر، اصول و فنون مذاکره، اصول و فنون تنظیم قراردادهای داخلی و آموزش عملی حسابداری (مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته) از جمله دوره های آموزشی ارائه شده در این مرکز است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین پاییز امسال کارگاه های پیاده سازی ایده های جدید، کارگاه مدل های درآمدی و قیمت گذاری کسب و کار،آشنایی با قوانین بانکی و آشنایی با قوانین مالیات و بیمه تامین اجتماعی و دوره های آموزشی نویسندگی، سخنرانی، عکاسی، فیلمبرداری، گوهر شناسی، آموزش پرورش زالو، آموزش عملی سخت افزار کامپیوتر و تعمیرات تلفن همراه و تبلت و دیگر دوره های تخصی برگزار می شود.

رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان شرایط در  این دوره ها را برای عموم آزاد دانست و اظهار کرد:  علاقمندان تا پانزدهم مهرماه جاری با مراجعه به سایت: karafarini.kashanu.ac.ir  می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند و در پایان دوره گواهی نامه معتبر به کارآموزان اعطاء می شود.


( ۳ )

نظر شما :