مراسم تودیع و معارفه معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۲ آذر ۱۳۸۸ | ۱۸:۳۴ کد : ۸۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۳۴

 

 

در مراسم تودیع و معارفه معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات  دکتر احمد غلامی، دکتر عبدالمهدی هاشمی به عنوان معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان معرفی شد.

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم با تبریک هفته بسیج به عنوان میراث گرانبهای امام خمینی(ره)، از تلاش‌های دکتر احمد غلامی برای تفکیک حوزه فرهنگی و دانشجویی ودیگر خدمات ارزنده ایشان در این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با اعلام اینکه این تغییر با تمایل خود افراد بوده است گفت: امیدوارم  دکتر هاشمی که تجربه یکسال خدمت را در این امر دارند بتوانند در مسیر افزایش نشاط فرهنگی، تقویت روحیه معنویت در راستای اسلامی کردن دانشگاه، اهمیت دادن به انجمن‌های علمی و نگاه قانونمند به امور نشر در دانشگاه قدم بردارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، فرهنگ را عامل اصلی پیشرفت هر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: نگاه به فرهنگ باید نگاهی اسلامی و ولایی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین خادمیان با تقدیر از تلاش های دکتر غلامی در این سمت، از دکتر هاشمی خواست توجه به فعالین دانشجویی و فرهنگی و تاکید بر مساجد به عنوان پایگاه‌های اصلی فرهنگ در صدر برنامه‌های ایشان قرار گیرد.

 

 

دکتر غلامی معاون پیشین فرهنگی دانشگاه نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاران بخش فرهنگی، مشکلات شخصی را دلیل استعفای خود از این مقام ذکر کرد.

 

 

در ادامه مراسم دکتر هاشمی معاون جدید فرهنگی دانشگاه برنامه اصلی خود را حرکت به سمت ایجاد دانشگاه اسلامی ـ ایرانی عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ گفتمان و بهبود روابط صادقانه در دانشگاه از اصلی‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی می‌باشد.

در پایان مراسم نیز جوایزی از طرف مسئولین دانشگاه به  دکتر احمد غلامی اهدا شد.

 

 

 


نظر شما :