غلامرضا صفری به عنوان مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه کاشان معرفی شد

۰۲ آذر ۱۳۸۸ | ۱۷:۵۶ کد : ۸۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۰۸

 

در مراسم تودیع و معارفه مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه کاشان، با تقدیر از خدمات ارزنده دکتر عبدالحمید بامنیری مدیر پیشین اداری و پشتیبانی، غلامرضا صفری به عنوان مدیر جدید امور اداری و پشتیبانی معرفی شد.

در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار شد دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با تقدیر از خدمات و تلاش های دکتر عبدالحمید بامنیری گفت: امیدوارم با حضور غلامرضا صفری در این مدیریت شاهد تحولات مثبت و ارزنده در این مدیریت بخصوص در بخش اداری باشیم.

 

 

دکتر بامنیری نیز با تقدیر از ایجاد فرهنگ مدیریتی جدید توسط ریاست دانشگاه، کسب رتبه های برتر در رقابت ها و مسابقات کشوری و بین المللی توسط دانشگاه کاشان را نشانه حرکت رو به جلو و پیشرفت دانشگاه کاشان دانست و تلاش برای قانونمندکردن برنامه ها و موضوعات دانشگاه را از جمله برنامه های خود در این مدت ذکر کرد.

 

 

در ادامه غلامرضا صفری، مدیر جدید اداری و پشتیبانی با تشکر از مدیریت دانشگاه و خدمات دکتر بامنیری گفت: اصولی از قبیل هم اندیشی و همفکری گروهی، ایجاد دید مثبت به سازمان و نیرو، ایجاد تعامل بین تمام افراد سازمان و برگزاری جلسات ماهیانه جهت آشنایی اعضاء با حقوق و تکالیف خود از جمله اهداف بنده برای پذیرش تصدی این سمت می باشد.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود از طرف مسئولین دانشگاه به دکتر بامنیری اهدا شد.

 

 

 

 


نظر شما :