با تقدیر از خدمات حسین گلشن، احمد نامور به عنوان مدیر جدید دانشجویی دانشگاه کاشان معرفی شد

۱۸ دی ۱۳۸۸ | ۲۱:۰۲ کد : ۸۷۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۱۴

در مراسمی با تقدیر از زحمات و خدمات حسین گلشن، احمد نامور به عنوان مدیر جدید دانشجویی دانشگاه کاشان معرفی شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم خدمات آقای گلشن در طول 30 سال خدمت در دانشگاه کاشان را به مثابه یادگارهایی ارزشمند دانست که سال‌ها دانشگاه از آن بهره برده و خواهد برد.

دکتر ساداتی‌نژاد گفت: کار در حوزه دانشجویی کار سخت و مشکلی است چرا که در عین جدیت و قاطعیت، باید انعطاف‌پذیر هم بود.

وی به برخی از اقدامات انجام شده در زمینه ارتقاء کیفیت و نحوه توزیع غذا در سلف سرویس‌های دانشگاه، تجهیز، نظم و قانونمندی خوابگاه‌ها اشاره کرد و گفت: حتماً مدیریت و پیگیری‌های آقای گلشن در این زمینه نقش جدی داشته است.

حسین گلشن نیز با تشکر از همراهی آحاد دانشگاهیان در بخش‌های مختلف با ایشان، از همة همکاران دانشگاهی در طول مدت 30 سال همکاری طلب حلالیت کرد.

وی گفت سعی من در سال‌های کار و مدیریت در دانشگاه این بوده است که به دانشجویان نگاه پدر و فرزندی داشته باشم و سعی می‌کردم آنها را به عنوان فرزندان خود مورد حمایت قرار دهم.

احمد نامور مدیر جدید دانشجویی هم به هنگام معارفه با تشکر از اعتماد مسئولان دانشگاه گفت: من با آگاهی و اشراف مدیریت دانشجویی را انتخاب کرده‌ام و برای مدیریت خوابگاه‌ها، تغذیه و ... برنامه دارم.

وی افزود: سعی خواهم کرد نه به عنوان مدیر بلکه به عنوان یک خدمتگذار در خدمت دانشجویان و همکاران باشم.

در این جلسه دکتر روح‌الله جهانی‌پور معاون دانشجویی دانشگاه کاشان،‌دکتر محسن نیازی دانشیار دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان و برخی همکاران معاونت دانشجویی با ذکر خاطرات و نیز برخی ویژگی‌های کاری و شخصی آقای گلشن از ایشان در پایان سنوات خدمتش در دانشگاه تشکر و تمجید کردند.

اهداء هدایا و لوح تقدیر به آقای گلشن و اعطاء حکم انتصاب به آقای نامور بخش‌ پایانی این مراسم بود.

 

 

 

 


( ۱ )

نظر شما :