بیانیه ریاست دانشگاه کاشان درخصوص هتک حرمت به معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)

۲۲ آذر ۱۳۸۸ | ۱۰:۵۳ کد : ۸۷۵ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۴۲

حماسه تاریخی و افتخار آفرین پیروزی انقلاب اسلامی همواره برای آیندگان و حق جویان الگوی بی‌بدیلی است که عزت و عظمت آن مرهون رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) است حضور پر شور و دفاع جانانه دانشجویان انقلابی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی حاکی از تجدید عهد با آرمان‌های معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی (علیه) و حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در صحنه بودن دانشگاهیان فهیم و انقلابی بیانگر شناخت و شعور و آگاهی عمیق این عزیزان از ترفندهای جدید و روش‌های نرم‌افزاری ایادی داخلی و استکبار خارجی است که با استعانت ذات باریتعالی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) همه نقشه‌های شیطانی نقش بر آب خواهد شد.

ما دانشگاهیان ضمن محکوم نمودن اعمال هتاکانه به ساحت مقدس امام خمینی(ره) و اعلام برائت از منافقین و خودفروختگان داخلی همه آحاد انقلابی و مؤمن را به حفظ وحدت و انسجام ملی و انقلابی دعوت نموده و با تأکید بر اصل مترقی ولایت فقیه و حمایت قاطع از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و پایبندی به ارزش‌ها و نیز آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی همراه با حضور هشیارانه و مقتدرانه تمامی همت خود را در مسیر پیشرفت ملت سرافراز ایران در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، علمی، صنعتی و ... مصروف می‌نماییم.

ما دانشگاهیان ضمن پیمان مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی، از تمام دستاوردهای انقلاب و نیز حفظ میراث گرانسنگ رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی با تمام قوا حمایت خود را اعلام و هم صدا با ملت آگاه و فهیم ایران با تمامی دسیسه‌های آشوبگران و طراحان فتنه‌انگیز داخلی و خارجی مقابله می‌نماییم.

در پایان از خداوند متعال طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و تداوم این نهضت مردمی و اسلامی را خداوند قادر متعال مسئلت دارد.

 


نظر شما :